۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

ماجرای مانکن آمریکایی که محجبه شد +عکس

«جیمی» یک مانکن آمریکایی است که به اسلام روی آورده است.
کد خبر : ۳۱۳۸۵۳
صراط: «جیمی» یک مانکن آمریکایی است که به اسلام روی آورده است.

به گزارش فردا، «جیمی» یک مانکن آمریکایی است که به اسلام روی آورده است. او پیش از تشرف به عنوان مدل و مانکن مشغول به کار بود و به گفته خودش، برای حفظ ظاهر و اندامش مجبور به مصرف مواد مخدر شده و در نتیجه به مدت پنج سال به آن اعتیاد شدید داشته است.

جیمی دلیل اصلی مسلمان شدنش را احترام اسلام به زنان عنوان کرد و گفت: "من در یک خانواده مسیحی به دنیا آمدم؛ ولی هیچ وقت جوابی برای سؤالاتم درباره خداوند پیدا نکردم و تا سن 31 سالگی نتوانستم خدا را احساس کنم.

 ماجرای مانکن آمریکایی که محجبه شد +عکس

هر چه بیشتر درباره اسلام تحقیق می کردم، بیشتر به آن علاقه مند می شدم و دلیل اصلی این علاقه، احترامی بود که اسلام برای زنان قائل می شد".

وی ادامه داد: "قبل از این که مسلمان شوم، رویای هالیوود را در سر داشتم؛ اما وقتی شهادتین را گفتم تمام این رویاها برایم رنگ باخت. اما حالا اصلاً نمی خواهم که هیچ کدام از کارهای بدم را انجام دهم. از این که مسلمانم در قلبم احساس آرامش می‌کنم. قبل از این که مسلمان شوم هیچ هدفی در زندگی‌ام نداشتم. زنده بودن و ادامه زندگی برایم هیچ معنا و مفهومی نداشت. اما اسلام به من حس آرامش و امنیت داد و به زندگی‌ام رنگ و بوی تازه ای بخشید".