۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

2 دلیل برای مخالفت با گزینه مدنظر برانکو

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دو دلیل حاضر نیستند دروازه‌بان مدنظر برانکو را به ایران بیاورند.
کد خبر : ۳۱۳۸۷۲
صراط: مسئولان باشگاه پرسپولیس به دو دلیل حاضر نیستند دروازه‌بان مدنظر برانکو را به ایران بیاورند.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ بعد از جدایی الکساندر لوبانف از پرسپولیس خیلی زود نام دروازه‌بان مدنظر خود را به مسئولان این باشگاه داد تا مقدمات سفر او به ایران فراهم شود. این اتفاق عصر روز چهارشنبه هفته گذشته رخ داد، اما تا به امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدامی برای جذب راتکو دویکوویچ نکرده‌اند.

حقیقت امر این است که دروازه‌بان مدنظر برانکو قیمت بالایی دارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقادشان این است که این باشگاه نباید برای جذب دروازه‌بان دوم مجبور شود نزدیک به 300 هزار دلار هزینه کند. مورد دیگر بحث بدهی مالیاتی دویکوویچ به اداراه مالیات است. او فصل گذشته بدون اینکه مالیات خود را پرداخت کند از ایران رفت و در این شرایط پرسپولیسی‌ها در صورت جذب دروازه‌بان پیشین سایپا مجبورند بدهی مالیاتی وی را هم بپردازند.

دویکوویچ که به‌نظر می‌آید از چند هفته پیش منتظر تماس مربیان کروات پرسپولیس برای پیوستن به این تیم بوده، همچنان منتظر این است که پرسپولیسی‌ها برای او پیش‌قرارداد و بلیت سفر به ایران را ارسال کنند و عدم اقدام مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه باعث شد برانکو صبح امروز برای پیگیری قضیه راهی باشگاه شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس ضمن اینکه مخالفت خود را برای جذب دویکوویچ اعلام کرده‌اند خودشان برای جذب دروازه‌بان اقدام کرده و یکی دو گزینه را با یک سوم قیمت دروازه‌بان مدنظر برانکو یافته‌اند تا در صورت رضایت این مربی اقدام به جذب او کنند. به‌هر حال باید دید این داستان تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد و در نهایت کدام یک از گزینه‌ها جانشین لوبانف می‌شوند.