۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

وضعیت تیم والیبال نشسته بانوان پیش از پارالمپیک

مرحله دوازدهم اردوی تیمی ملی والیبال نشسته بانوان با حضور ۱۲ نفر در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شد.
کد خبر : ۳۱۶۳۳۶
صراط: مرحله دوازدهم اردوی تیمی ملی والیبال نشسته بانوان با حضور ۱۲ نفر در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این اردو ملی پوشان تمرینات توپی و تاکتیکی انجام می دهند.

محمدکاظم واعظ موسوی، روانشناس تیم در ارتباط با وضعیت ملی پوشان گفت: روند آماده سازی روانی و ذهنی ورزشکاران به صورت منطقی پیش می رود و تا بازیهای پارالمپیک به اوج می رسد.

وی افزود: فضای بازیهای پارالمپیک با المپیک متفاوت است، چون به توقعات کمتر آلوده شده است.

*کردستانی: پارالمپیک جای اشتباه نیست

عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران نیز با ابراز رضایت از اردوها و روند تمرینات گفت: حریفان سرسختی در بازیهای پارالمپیک داریم اما برای ما نشانه کار خارق العاده است.از لحاظ روانی نیز آماده هستیم و به هدفمان که رسیدن به اوج آمادگی است نزدیک می شویم.

*ایرانمنش: در پارالمپیک شگفتی ساز می شویم

مریم ایرانمنش، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان نیز معتقد است: بعد از رقابتهای جام بین قاره ای تیم ما روند رو به رشدی را در پیش گرفته و فکر می کنم از بازیهای پارالمپیک با دست پر به کشور برگردیم.

وی افزود: تیم ملی بعد از مسابقات جام بین قاره ای از لحاظ جسمی، تاکتیکی و تکنیکی به سطح خوبی رسیده است. تیم های چین و آمریکا رقبای سرسختی هستند اما برنامه کادر فنی انجام مسابقه خوب است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان اظهار داشت: بعد از مسابقات جام بین قاره ای روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم تا نقاط ضعف را پوشش داده و نقاط قوت را تقویت کنیم. از طرفی فیلم مسابقات آمریکا و چین را آنالیز کردیم که فکر می کنم با انگیزه بالای ملی پوشان دست پر از رقابتهای برزیل برگردیم و شگفتی ساز شویم.

*فرهادی: می توانیم روی سکو بایستیم

نسرین فرهادی، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته هم از آمادگی خوب ملی پوشان خبر داده و گفت: از لحاظ تکنیکی, جسمی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم. تیم ملی آمادگی خوبی دارد و امیدواریم در نخستین حضورمان در بازیهای پارالمپیک نتیجه خوبی گرفته و بر سکوی پارالمپیک بایستیم.

*فلاحی در اندیشه انتقام از لیبروی برزیل

مهری فلاحی، لیبروی تیم ملی کشورمان هم به فکر جبران شکست برابر برزیل است.

 وی گفت: بعد از رقابت با تیم برزیل در جریان مسابقات جام بین قاره ای، لیبروی این تیم بهترین شد و زمانی که داشت هدیه اش را می گرفت انگیزه ام را بالا برد تا با تلاش، من هم بهترین شوم.

فلاحی اضافه می کند: شعار من این است آینده ای می سازم که مقابل گذشته ام زانو بزند. قصد دارم در بازیهای پارالمپیک بهترین باشم و بسیار باانگیزه تمریناتم را انجام می دهم.