۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
از زمین تا نشست خبری

گزارشی از درگیری در پایان والیبال ایران و لهستان +تصاویر

در پایان بازی شب گذشته تیم‌ملی والیبال ایران و لهستان یک بار دیگر با درگیری‌ همراه بود.
کد خبر : ۳۱۶۳۴۶
صراط: در پایان بازی شب گذشته تیم‌ملی والیبال ایران و لهستان یک بار دیگر با درگیری‌ همراه بود.

به گزارش ورزش سه، تنش بین این دو تیم سابقه‌ای طولانی دارد و کمتر بازی بین این دو تیم بوده است که با صلح و آرامش به پایان برسد. در بازی آخر دو تیم که اولین رویارویی المپیکی آنها بود، بازی بسیار پرتنش و البته حساس پیگیری می‌شد اما در آخر درگیری بین بازیکنان به اوج رسید و دو تیم به جای اینکه با هم دست بدهند، یقه یکدیگر را گرفتند.


درگیری‌ها به نشست خبری هم رسید

درگیری بازیکنان تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در پایان مسابقه به نشست خبری هم کشیده شد.

به گزارش فارس، پس از پایان مسابقه تیم‌های ایران و لهستان، درگیری لطفی میان بازیکنان دو تیم در داخل زمین به وجود آمد. این درگیری به نشست خبری پس از مسابقه هم کشیده شد و بازیکنان و مربیان دو تیم با هم بحث کردند.

جدی شدن بحث میان دو طرف باعث شد، استفان آنتیگا از همگی درخواست کند تا به جای حرف زدن درباره دعوا، درباره مسابقه حرف بزنند.

بیلد: والیبال ایران و لهستان حاشیه‌ساز شد

روزنامه معتبر آلمان نوشت بعد از پیکار تیم ملی والیبال ایران و لهستان، حاشیه‌ای بوجود آمده است.

به گزارش فارس، روزنامه بیلد آلمان در تحلیلی کوتاه از مصاف بامداد امروز ایران و لهستان خبر داد که در پایان دچار حاشیه شد.

این نشریه نوشت بعد از آنکه مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود لهستان خاتمه یافت، بازیکنان دو تیم به سمت هم هجوم بردند و با تلاش مسئولان از یکدیگر دور نگه داشته شدند.

این نشریه سپس از قول شهرام محمودی‌،بازیکن ایران نوشت:همه آنچه که کردند،خارج از محدوده اخلاق بود.آنها برنده بازی شدند و بعد شروع کردند ما را تمسخر کنند. باعث ناراحتی‌مان شدند.

گزارشی از درگیری در پایان والیبال ایران و لهستان +تصاویر

بیلد همچنین اظهارنظر میشائیل کوبیاک، کاپیتان لهستان را نیز اینگونه درج کرد:این چیزها در ورزش پیش می‌آید گاه حواشی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌توانم تصور کنم بازیکنان ایران لهستانی متوجه شدند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز