۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

منصوریان: پیکان تیم چغری است/ جلالی: فرصت خوبی داریم

کد خبر : ۳۱۶۳۷۳
صراط: سرمربی استقلال امیدوار است با تغییراتی که در بازی با پیکان در ترکیب ایجاد می کند به اولین 3 امتیاز فصل خود برسد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان پاسخ خبرنگاران را داد:

دیدار برابر پیکان؟
قبل از اینکه در باره دیدار صحبت کنم، باید به مجید جلالی برای سیصدمین بازی در لیگ برتر تبریک بگویم. امیدوارم عمر طولانی و با عزت داشته باشد. با تفکر جلالی رو به رو هستیم که در هر تیمی می رود می دانیم تیم های خوبی دارد. تیم سمج و چغری است و در بازی قبل با اینکه سه گل خورد اما عقب نشینی نکرد و مستحکم بازی کرد. با اینکه مهمان هستیم به سه امتیاز بازی نیاز داریم و امیدواریم با برنامه ریزی که کردیم و شرایط خوبی که داریم سه امتیاز را کسب کنیم.
 
تعطیلات لیگ را چگونه می بیند؟
برنامه ما تا پایان سال مشخص است و نباید در این فضا ورود کنیم. دردسر برای تیم ملی که باید در جام جهانی 2018 حاضر شود درست نکنیم. ما بسیار انعطاف داریم و برای تمام تعطیلات لیگ آماده هستیم. ما زمانی آسیب میخوریم که این برنامه ریزی اعلام شده تغییر کند. از سازمان لیگ بابت برنامه ریزی خوب تشکر می کنیم.
 
افتخاری؟
به او خوش آمد می گویم و آرزوی موفقیت می کنم. مسیر استقلال و پرسپولیس و فدراسیون سخت و ناهموار است و امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که در مسیر رو به رشد استقلال تاثیر داشته باشد. امیدوارم موانع را رد کنیم و به سر منزل مقصود برسیم.
 
خط خوردن میثم مجیدی و افشین؟
اردو ما امروز در هتل شروع می شود و ما تصمیم داشتیم با 18 بازیکن به اردو برویم.
 
جدایی حاج محمدی؟
جدایی این بازیکن صحت ندارد و به شایعات توجه نکنید.
 
بازی خوب اما بی نتیجه؟
فردا بچه های ما به لحاظ روحی و روانی و بدنی وضعیت خوبی خواهند داشت. در استقلال و پرسپولیس محکوم به برد هستیم زیرا برد برای هوادار مهم است. اگر این نتایج در نفت باشد که سال گذشته تکرار شد زیاد در چشم نبود اما حرف شما درست است که در این 2 تیم محکوم به برد هستی زیرا هوادار فوتبال ما را استقلال و پرسپولیس تشکیل می دهند و همه هوادار این دو تیم هستند. امیدوار هر سه امتیاز را کسب کنیم به ویژه که بازی به بازی بهتر شدیم و در دو بازی گذشته 16 موقعیت خلق کردیم که باید تبدیل به نتیجه مثبت بشود.
 
مشکلات زمین تمرین؟
در مورد زمین دیروز نیز گلایه کردم و شب نیز به رئیس باشگاه انتقال دادم. کمپ مرحوم حجازی باید دفتر اصلی باشگاه باشد و همه امکانات را در آنجا داشته باشیم. نزدیک به یک میلیارد از سرمایه ما هر سال می رود و اگر امکانات داشته باشیم می توانیم از این موضوع جلو گیری کنیم. من دیروز تمرین را سریع قطع کردم زیرا ابراهیمی و حیدری بهترین بازیکنان ایران هستند و اگر مصدوم شوند باید جوابگوی هوادار باشم. یک روز انتقاد کردم و عده ای ناراحت شدند اما نمی شود ما هر روز زمین را عوض کنیم. ایشان قول داد که زود مشکل زمین تمرین استقلال حل شود.

چرا امام رضا نمی روید؟
با دبیر و شهردار منطقه 18 صحبت کردم در این باره اما باید بگویم زمین چمن مصنوعی برای ما مناسب نیست و بیش از شش ماه برای آماده شدن زمین مناسب است. دسترسی محلی بازیکنان نیز مهم است و بازیکنان نمی توانند دو ساعت در ترافیک باشند تا با خستگی به خانه برگردند.
 
تا چه زمانی از استقلال حمایت خواهد شد؟ مانند پرسپولیس پارسال؟
از حمایتهای هواداران تشکر می کنم که قبل و بعد از بازی از ما حمایت کردند. از بزرگان خوب فوتبال که به روشهای گوناگون از ما حمایت کردند تشکر می کنم. از افرادی که انتقاد مستقیم و محکم می کنند نیز اجازه خواهم داد تا ادامه دهند تا به نقطه امیدواری برسیم. ضمن تشکر از افرادی که از من حمایت کردند مطمئن باشید مسیر استقلال عوض خواهد شد.
اتفاقات سال گذشته پرسپولیس برای ما اتفاقات خوبی است زیرا پرسپولیس سال گذشته مزد صبوری هواداران را گرفت. به همه هواداران قول می دهم که تیم با صلابتی خواهند دید و هواداران نا امیدی به خود راه ندهند.
 
تفاوت میان استقلال و پرسپولیس؟
فصل گذشته فرهنگ این تیم به سربلندی اش کمک کرد. بعد از بازی نفت و پرسپولیس هواداران این تیم برانکو و تیمش را تشویق کردند و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم. خرید های خوبی داشتیم و بازیکنان خوبی با توجه به آینده استقلال گرفتیم و سعی می کنیم زود اوج بگیریم.
 
ایراد در خط دفاعی؟
ما سه گل یکسان خوردیم و سعی کردیم در دیدار برابر پیکان این اشتباه تکرار نشود. پس از مشخص شدن وضعیت عمل کردن کنعانی ما یک دفاع وسط اضافه می کنیم. با یعقوب کریمی به یک نکته ی امیدوار کننده رسیدیم. با یعقوب جلسه داشتم و به او گفتم باید به تیم ملی باز گردد و به او امید زیادی دارم. یعقوب ما را امیدوار کرده است.

جلالی: فرصت خوبی برابر استقلال داریم

سرمربی پیکان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال به سوالات پاسخ داد.

مجید جلالی سرمربی پیکان بعد از شکست سنگین برابر تراکتور مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پیرامون بازی حساس با استقلال پاسخ گفت.
 
دیدار برابر استقلال؟
ما برابر استقلال فرصتی برای اثبات شایستگی های تیم خوب پیکان داریم. برای بهتر شدن زمان نیاز داریم که بعد از تعطیلی این اتفاق خواهد افتاد. اینکه بعد از بازی با تراکتور تنها سه روز فاصله داشتیم یعنی تمرینات خوبی نداشتیم اما ما روشی به کار بردیم که امیدوارم تاثیراتش را روی بازی استقلال ببینیم که اگر موثر بود برای شما خواهم گفت چه تمریناتی داشتیم.

تعطیلات؟
من هم موافق این تعطیلات نیستم. بعد از 4 بازی ما یک ماه تعطیلی داریم که اثرات تخریبی بر روی تیمها دارد. این شرایطی است که برای ما طراحی شده و اجتناب ناپذیر است.
 
شناخت از استقلال؟
اینکه بگوییم استقلال در سه بازی نتیجه نگرفته و تیم خوبی نیست تحلیلی زودباورانه است. استقلال و منصوریان را می شناسم و مطمئنم در ادامه راه اگه شرایط خوبی داشته باشند می توانند شایستگی خود را اثبات کنند. استقلال مانند ما نیز نیازمند زمان است و مطمئنا دیدار دیدنی با استقلال خواهیم داشت که دو تیم تلاش زیادی برای اثبات توانایی خود خواهند کرد.
 
مشکلات داوری؟
من به خاطر اتفاقات فصل پیش تصمیم دارم با آرامش برخورد کنم و کمتر نسبت به این موضوع انتقاداتی داشته باشم اما ما از داوری لطمه خوردیم. در لیگ ما پس از سه هفته حاکمیت زور دیدم که بعدا بیشتر درباره آن صحبت خواهم کرد.
 
آرش آماده بازی با استقلال؟
نبرد و انفرادی نیست و ما یک رقابت خوب و سلامت روز پنجشنبه برگزار می شود. آرش برابر صبا آسیب دید و تنها روز گذشته یک جلسه با ما تمرین کرد. زمانی که با ما شروع کرد از نظر بدنی عقب بود اما برای بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به زمان دارد و قطعا در دیدار با استقلال در 18 تا ما خواهد بود.