۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس برد و صدرنشین ماند

در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با یک گل صبا را شکست داد و صدرنشین ماند.
کد خبر : ۳۱۶۶۱۹
پرسپولیس برد و صدرنشین ماند
صراط: در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با یک گل صبا را شکست داد و صدرنشین ماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم بود و با تک گل دقیقه 40 طارمی به پیروزی رسید.

پرسپولیسی‌ها که در سه هفته گذشته 7 امتیاز را به دست آورده بودند و در صدر جدول لیگ برتر قرار داشتند با پیروزی در این بازی خانگی می‌توانند با خیال راحت به تعطیلات بروند. این بازی در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه بود.

پرسپولیسی‌ها همانند بازی‌های گذشته صاحب توپ و میدان بودند و چندین موقعیت خطرناک را در این نیمه خلق کردند. در ابتدای بازی پاس رو به جلوی مهدی طارمی به امیری رسید اما این بازیکن این موقعیت را با شوتی بی‌دقت از دست داد.

در ادامه نیز چندین بار پرسپولیسی‌ها موقعیت های گلزنی ایجاد کردند که در یکی از بهترین لحظات مهدی طارمی در سانتر ارسال شده از سمت چپ زمین صبای قم را به دستان حامد لک زد تا این بازی کماکان با تساوی بدون گل پیگیری شود.

در ادامه طارمی روی سانتر ارسالی تلاش کرد تا با ضربه نمایشی قیچی دروازه را باز کند که در این کار ناکام ماند اما در ادامه با ضربه‌ای زمینی توپ را از میان پاهای لک به تور دروازه چسباند تا شاگردان برانکو مزد برتری خود را با یک گل بگیرند.

نیمه دوم

در آغاز این نیمه هر دو تیم بازی محتاطانه را در دستور کار قرار دادند و تا دقیقه 53 اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد. در این دقیقه مهدی طارمی با حرکت خوب به سمت دروازه، احمدزاده را در موقعیت خوبی دید و با پاس عرضی سریعی تلاش کرد که او را در فرصت گلزنی قرار دهد اما توپ از جلوی پای احمدزاده رد شد.

دقیقه 67، محمد انصاری با شوت از فاصله دور شانس خود را آزمایش کرد اما توپ او از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 71، اسلامی از با شوت محکمی به سمت دروازه پرسپولیس زد اما توپش به کنار دروازه برخورد کرد.

دققه 73، امید عالیشاه در موقعیت تک‌به‌تک توپ را به دست حامد لک کوبید تا فرصت خوب دیگری برای پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 81، عالیشاه شوت محکمی زد که توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. او پس از این ضربه از بازی خارج شد و جایش را به نورالهی داد.

دقیقه 82، محسن مسلمان در فاصله حدود 20 متری دروازه خودی روی بازیکن صبا خطا کرد و فرصت خوبی به حریف داد اما شاگردان مرفاوی از این فرصت بهره نبردند.
برچسب ها: صراط پرسپولیس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
۳
۱
بچه ها !!!!یه چیزی میگم آروم بخندیم................استقلال....خخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این پرسپولیس هیچ نشانی از پرسپولیس پارسال نداره؛ پارسال اول فصل خوب بازی می کرد و می باخت، الان بد بازی میکنه و میبره. برای ادامه فصل نگرانم