۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

بی‌غیرت خواندن لیلا رجبی در تلویزیون و واکنش همسرش

کد خبر : ۳۱۶۷۶۱
بی‌غیرت خواندن لیلا رجبی در تلویزیون و واکنش همسرش
صراط: همسر و مربی لیلا رجبی گفت: اندازه پراید هزینه کردند و آن وقت توقع دارند، ورزشکار از المپیک برای آنها لامبورگینی بیاورد.

پیمان رجبی در مورد اظهارات احسان مهاجرشجاعی درمورد لیلا رجبی اظهار داشت: کسانی که حرف از غیرت می‌زنند خودشان سهمیه می‌گرفتند و می‌رفتند. شما برای ورزشکارتان چه کار کرده‌اید که به او می‌گویید بی‌غیرت است، خانم رجبی دو بار ورودی المپیک گرفته و همیشه تنها بوده است.

وی ادامه داد: ورزشکار در جای بزرگی می‌جنگد و با امکاناتی که داشت همین‌قدر زورش می‌رسید، کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند بررسی کنند چقدر هزینه شده است، با هیچ یک از اردوهای ما موافقت نشد، فقط 5 ماه آخر را به ما حق ایاب و ذهاب دادند. من به عنوان مربی و خانم رجبی حقوق عقب‌افتاده داریم.

همسر و مربی لیلا رجبی اعلام کرد: 12 ماه پیش ورودی المپیک گرفته بودیم و تنها دو ماه آخر با اردوی ما موافقت کردند و حتی گفتند که شما فدراسیون را تهدید می‌کنید و ما هم به این دلیل که حرف و حدیثی نباشد، در تهران ماندیم تا منتی نباشد.

رجبی گفت: اندازه پراید هزینه کرده‌اند و آن وقت توقع دارند ورزشکار از المپیک لامبورگینی بیاورد. واقعاً هیچ‌کاری برای ما نکردند و هر کسی چنین چیزی می‌گوید دروغ است، پس از بازگشت همسرم از المپیک یک تصمیم خوب برای آینده‌مان خواهیم گرفت. از همه مردمی که حمایت کردند، من را به عنوان مربی به ریو اعزام نکردند و سایر موارد بماند.

مهاجرشجاعی: نگفتم بی غیرت

قهرمان سابق دوومیدانی ایران گفت: منظور من در شبکه ورزش این بود که رجبی باید با غیرت و تمرکز بیشتری مسابقه می‌داد.

احسان مهاجرشجاعی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اظهاراتش در شبکه ورزش در مورد لیلا رجبی عنوان کرد: من اصلا جمله‌ای در مورد بی غیرتی این ورزشکار به زبان نبردم و تنها گفتم که باید با غیرت و تمرکز بیشتری در مسابقه حاضر می‌شد و این هم حرف بدی نیست. شما ببینید رکورد او 18 متر و در المپیک 16 متر پرتاب می‌کند و نتیجه‌اش ضعیف است و آنطور که باید تلاش نکرد.

وی ادامه داد: حداقل احسان حدادی تلاش بیشتری کرد و یک مقدار فشار آورد، اما احساس می‌کنم خانم رجبی بی تفاوت بود.

قهرمان سابق دوومیدانی ایران عنوان کرد: مردم باید در مورد نتایج قضاوت کنند.
نظرات بینندگان
اذربایجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
۸
۲
این نوع اظهار نظر نشانه شخصیت حقیر اقای .... هست و ما از خانم رجبی شکر میکنیم.
فرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۷
۲
متاستفم واقعا ایشون امدند درکشورما افتخار بدست اوردن توالمپیک بدون مربی بدون امکانات بدون دلخوشی رفتن حالاهم بی غیرت شدن
ژاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۵
۱
از همون لحظه اولی که چشمم به قیافه ومدل صحبت کردن این به اصطلاح مجری ورزشی افتاد فهمیدم که چقدر ..... تشریف دارن ایشون,ی خانم از اون سر دنیا بلند شده اومده دین وآیین ما رو هم پذیرفته تا به اینجا هم کلی افتخارات با کمترین امکانات واسه کشوری که مملکتش نیست بوجود آورده اونوقت مجری وکارشناسی که بهش میگن جناب دکتر بهشون توهین مستقیم میکنن,این مجری باید اخراج بشه چون اصلأ طرز صحیح صحبت کردن بلد نیست,اینم به جای سپاسگزاری از خانم تاتسیاناست.
رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۵
۱
احسنت به خانم رجبی.
تا تو این مملکت اختلاس گر و غارتگر هست که دیگه چیزی واسه هزینه کردن به ورزش نمی رسه.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۶
۱
اقای مهاجرشجاعی شما که در المپیک پکن سال 2008 در دور مقدماتی حذف شدی بی غیرت بودی؟اگه شماهم تو اون مسابقه تلاش نکردی و حذف شدی هم بی غیرتی.خانم رجبی بخاطر تلاشت برای ورزش کشورم ازت ممنونم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۶
۱
آقای مهاجر شجاعی ...............که بجای اینکه به مسئولان کمیته المپیک خرده بگیری به ورزشکار بدون مربی خرده میگری
.......
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۷
۱
ممنون خانم رجبی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز