۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

توقیف خودرویی با ۵۹ میلیون خلافی

رئیس پلیس راه استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری با بیش از ۵۹ میلیون ریال خلافی در اتوبان زنجان – قزوین خبر داد.
کد خبر : ۳۱۷۱۲۸
صراط: رئیس پلیس راه استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری با بیش از ۵۹ میلیون ریال خلافی در اتوبان زنجان – قزوین خبر داد.
 
به گزارش مهر، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: ماموران پلیس راه در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز به راننده یک دستگاه سواری کیا اپتیما به علت سرعت زیاد و عدم توجه به هشدار پلیس دستور توقف صادر کردند.
 
وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته خودرو متوقف که با انجام استعلام و بررسی های لازم مشخص شد این خودرو به علت ۷۱ فقره تخلف پرداخت نشده ، دارای ۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال خلافی است.
 
رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر اینکه بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، پلیس مبلغ جریمه خودرویی که به ده میلیون ریال برسد مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه  است گفت: این خودرو از ادامه مسیر منع و تا پرداخت خلافی، روانه پارکینگ شد. #
 
دستگیری دو برادر شرور سابقه دار در شهرستان ابهر
 
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از دستگیری دو نفر ارازل و اوباش و افراد شرور سابقه دار در این شهرستان خبر داد .
 
سرهنگ برزو مهدیخانی  گفت: ماموران یگان امداد و پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زمینه مقابله با ارازل و اوباش سابقه دار تحت تعقیب و کنترل وسائط نقلیه موتوری ، دو برادر شرور را دستگیر کردند .
 
مهدیخانی با بیان این که  جرائم این افراد نزاع و درگیری ، قدرت نمایی ، ایجاد مزاحمت برای افراد و نوامیس مردم و اخلال در نظم و آسایش  عمومی بوده است ، تصریح کرد : افراد دستگیر شده  قصد درگیری با پلیس و ایجاد اغتشاش را داشتند ،که توسط ماموران انتظامی شهرستان دستگیر ، و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف شد .
 
فرمانده انتظامی ابهر با تأکید بر اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت مستمر در زمینه های مختلف اجرا می شود، خاطرنشان کرد : جامعه جولانگاه ارازل و اوباش نخواهد بود و با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت .
 
کشف انواع کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در زنجان
 
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق ، به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال خبر داد.
 
سردار علیرضا صالحی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان خدابنده و ایجرود زنجان موفق شدند سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی استان زنجان شناسایی کنند.
 
وی افزود: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان این سه خودرو را از نوع پژو ۴۰۵ ، پراید و اتوبوس متوقف و مورد بازرسی قرار دادند .
 
صالحی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ها چهار هزار و ۵۶۹ ثوب انواع البسه قاچاق ، هزار و ۳۰۸ قطعه لوازم جانبی تلفن همراه و ۴۸ هزار و ۶۰۰ عدد آدامس خارجی قاچاق را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است، گفت : سه متهم در این ارتباط دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
 صالحی اظهار داشت: قاچاق کالا یک معضل اجتماعی است که اکثر کشورهای جهان به نوعی از آن رنج می­برند که این معضل بخش های مختلف صنعتی و تولیدی کشور را تهدید می ­کند.
برچسب ها: خودرو خلافی صراط