۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۲

انوشیروانی: دشمنان ما در ژوری بودند

چون در یک ضرب خوب کار کرد می‌خواستند نتیجه نگیریم. هر قدر درخواست کردیم برای مشاهده ویدئو قبول نکردند. درست است حرکت اول خطا بود، اما حرکت دوم هر دو دست مساوی صاف شد و با همان نقره را می‌گرفتیم.
کد خبر : ۳۱۷۶۵۲
صراط: سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: رقبا و دشمنان ما در ژوری بودند و علنا حق ما را خوردند، اما مجبوریم احترام بگذاریم.

به گزارش فارس، سجاد انوشیروانی پس از ناداوری در حق بهداد سلیمی در مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ریو گفت: رقبا و دشمنان ما در ژوری بودند و علنا حق ما را خوردند، اما مجبوریم احترام بگذاریم.

وی ادامه داد:‌ چون در یک ضرب خوب کار کرد می‌خواستند نتیجه نگیریم. هر قدر درخواست کردیم برای مشاهده ویدئو قبول نکردند. درست است حرکت اول خطا بود، اما حرکت دوم هر دو دست مساوی صاف شد و با همان نقره را می‌گرفتیم.

انوشیروانی در خصوص اینکه آیا اعتراض خواهند کرد، گفت: حتما اعتراض می‌کنیم، اما مدال را دادند و کاری نمی‌توان کرد. رئیس فدراسیون جهانی هم می‌گوید من نمی‌دانم. باید این سیستم را به سطل زباله انداخت.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: بهداد این همه مصیبت کشید؛ شب و روز در سختی‌ترین شرایط تمرین کرد، اما خیلی راحت سر ما را بُریدند و می‌دانستند که باید چه کار کنند. مدت‌هاست این کارها را می‌کنند و بلد هستند چکار کنند. ژوری را طوری چیده بودند که ما مدال نگیریم.