۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

آتش‌سوزی در پتروشیمی کیمیا بندر امام

حادثه در واحد پتروشیمی بندر امام بار دیگر سبب آتش سوزی در این شرکت شد تا رقم آتش‌سوزی‌های اخیر در پتروشیمی‌های شهرستان ماهشهر در یک ماه اخیر به رقم ۳ برسد.
کد خبر : ۳۱۸۰۴۸
صراط: حادثه در واحد پتروشیمی بندر امام بار دیگر سبب آتش سوزی در این شرکت شد تا رقم آتش‌سوزی‌های اخیر در پتروشیمی‌های شهرستان ماهشهر در یک ماه اخیر به رقم ۳ برسد.

به گزارش تسنیم از اهواز، بامداد امروز(جمعه) برخی از شهروندان و پرسنل پتروشیمی‌های مستقر در بندر امام(ره) از شنیدن صدای مهیبی خبردادند.

با پیگیری این حادثه مشخص شد واحد DC  شرکت کیمیا در پتروشیمی بندرامام دچار حادثه شده که البته با تلاش ماموران واحد ایمنی و سلامت HSE پتروشیمی در دقایق کوتاهی آتش مهار شد.

این سومین حادثه آتش سوزی یا انفجار در یک ماه گذشته در مجموعه پتروشیمی های بندر ماهشهر بود؛ شهرستان ماهشهر که بخش بندر امام خمینی نیز از توابع آن است قطب صنعت پتروشیمی در کشور است.

محمد خادمیان رئیس واحد HSE  پتروشیمی بندر امام درباره این حادثه اخیر می گوید: حادثه محدود بود و خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی نداشت و خسارات مالی آن نیز بسیار کم بوده است.

وی ضمن تشکر از تلاش ماموران این واحد که با تلاش و حضور به موقع توانستند حادثه را به خوبی مهار کنند گفت: بررسی دلایل این حادثه توسط مسئولان مربوطه انجام خواهد شد.