۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

پسربچه معروف سوری درگذشت +عکس

دیده‌بان حقوق بشر سوریه از فوت برادر بزرگتر عمران دقنیش، کودک سوری که تصویرش به عنوان نمادی از چهره زخمی حلب این روزها دست به دست می‌شود، خبر داد.
کد خبر : ۳۱۸۴۱۳
صراط: دیده‌بان حقوق بشر سوریه از فوت برادر بزرگتر عمران دقنیش، کودک سوری که تصویرش به عنوان نمادی از چهره زخمی حلب این روزها دست به دست می‌شود، خبر داد.

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، دیده‌بان حقوق بشر سوریه و یک شاهد عینی اعلام کردند که برادر بزرگتر عمران دقنیش، کودک سوری که پس از حمله هوایی در حلب از زیر آوار بیرون آورده شد و عکسش در داخل آمبولانس این روزها در جهان دست به دست می‌شود، در اثر شدت جراحات وارده در بمباران مذکور فوت شد.

پسربچه معروف سوری درگذشت +عکس

این دیده‌بان که مقر آن در انگلیس قرار دارد و زمان فوت علی دقنیش 10 ساله در کنار پدر وی حضور داشتند، اعلام کرد که علی در اثر شدت جراحات وارده در حمله هوایی روز چهارشنبه علیه حلب جان خود را از دست داد.

به گفته پزشکان این کودک دچار خونریزی داخلی شده و بسیاری از اندام هایش آسیب دیده بودند.

فیلم و تصویر برادر کوچکتر این کودک به نام عمران پنج ساله پس از بیرون آوردنش از زیرآوار و در حالی که نشانه های عدم درک اطراف و گیجی بر صورت پر از خاک و خونش آشکار است، در داخل آمبولانس این روزها در جهان منتشر شده است.

در این راستا، جان الیسون، معاون دبیر کل سازمان ملل اظهار داشت، تصویر عمران نماد رنج واقعی است که برای سوریه و مردم آن وجود دارد.

الیسون تاکید کرد: جهان، سوریه و مردمش را تنها گذاشته است.

معاون دبیر کل سازمان ملل افزود: ما این مساله را گاهی کابوس توصیف می‌کنیم در حالی که این موضوع بدتر از کابوس است چراکه فرد بالاخره از کابوس بیدار می‌شود اما در سوریه مردم از یک کابوس با کابوس‌های بیشتری بیدار می‌شوند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سوریه پسربچه صراط
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۴
۱
الهي بميرم. خدايا نميدونم حكمتت چيه و نخواهم فهميد ولي به درگاهت التماس ميكنم ما را نجات بده. دوست دارم بميرم از اين همه شقاوت.
فرزان فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
۳۴
۲
خدا لعنت کنه بازیگران پشت پرده
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
۲۰
۶
چرا مناطق مسکونی بمباران میشه؟!
ما با داعش سر جنگ داریم نه با زنان و کودکان.
خاطرم هست که در زمان بمباران مناطق مسکونی توسط صدام ، هرچه به حضرت امام(ره) اصرار کردند که ما هم مقابله به مثل کنیم ؛ حضرت امام(ره) قبول نکرد که مناطق مسکونی عراق را بمباران شود.
این مسائل عواقب دنیوی و اخروی دارد.
البته میدانم که جنگ پیچیده شده و داعش از مردم عادی بعنوان سپر انسانی استفاده میکنه ولی همینکه داعش از مردم بعنوان سپر استفاده میکنه نشون میده که میدونه ما چقدر برای مردم غیرمسلح ارزش و احترام قائلیم.
این کودک چه گناهی کرده که باید در زمان که روزگارش را با بازی و مهربانی بگذراند اینچنین ضربات جبران ناپذیر بر پیکر و روانش وارد شود؟!
پناه میبرم به خدا و رحمتش از شری که جامعه اسلام و جهان ما را فرا گرفته...
اعوذ بالله من شر نفسی و من شر الشیطان الرجیم
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
۱۸
۸
کی بمباران کرد؟؟کدوم کشور؟؟روسیه؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
۲
۵
بابا اخه خالی بندی توی روز روشن اونم با عکس و فیلم که به وضوح معلوم عزیزم مردم گرفتی یا از این کارت منظوری داری اول از همه کجای این عکسها 1درصد هم شبیح هم است این کجا و ان کجا کامل معلوم دوم اینکه اون بچه که در امبولانس نشسته وضعیتی نداره که بخواد در وضعیت مرگ باشه چون بدون حتی یک ماسک هوا بهش وصل باشه نشسته و در هوشیاری کامل در حال نگاه کردن است چون فیلمشم من دیدم انقدر جوسازی برای کی برای چی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه روسیه نه اسد فقط مردم دلسوز ایران .... مردم ایران باهوشن !!!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز