۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

جزئیات یک قتل خانوادگی در شیبان

پدری که سه عضو خانواده اش را با اسلحه شکاری به قتل رساند.
کد خبر : ۳۱۸۵۳۸
صراط: پدری که سه عضو خانواده اش را با اسلحه شکاری به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته طی تماس شهروندان شیبان با فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر از رخداد تیراندازی و قتل در خانه ای مسکونی اطلاع داده شد.

سرهنگ علی قاسمپور  افزود: مأموران بلافاصله در محل اعلام شده حاضر و با سه جسد روبرو و اقدام به بازسازی صحنه می کنند. بر اساس تحقیقات محلی پدر خانواده اقدام به قتل و از خانه نیز متواری شده است.

وی گفت: مأموران با همکاری برادر قاتل متوجه شدند که این فرد در خانه برادرش مخفی شده است. در نهایت مأموران اقدام به دریافت حکم قضائی کرده و قاتل را که مردی ۵۴ ساله بود به همراه یک قبضه اسلحه شکاری در خانه برادرش دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: بر اساس اعلام اولیه پدر خانواده ساعت ۹ صبح روز گذشته چون فرزند پسر ۱۹ ساله اش دوستان ناباب داشت اقدام به کشتن وی با اسلحه می کند. همچنین دختر ۱۷ ساله خانواده که در منزل حضور داشته را نیز به قتل رسانده و همسر ۴۵ ساله اش هم وقتی از بیرون به خانه برگشته را به قتل می رساند.

قاسمپور  با تأکید بر اینکه تحقیقات فنی و پلیسی هنوز ادامه دارد، گفت: برخی از زوایای پرونده هنوز روشن مشخص نیست و پدر خانواده نیز معتاد نبوده که با یک جنون آنی اقدام به چنین کاری کرده باشد.
برچسب ها: قتل شیبان صراط
نظرات بینندگان
یاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
بابا کجا دوستان ناباب ...دروغ میگه پسرش بهترین دوستان و داره ..