۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

بازگشت عمو قناد به تلویزیون

به تازگی از شبکه مستند سیما مستندی را درباره زندگی شخصی و کاری از من ضبط کردند که هفته گذشته از همین شبکه بروی آنتن رفت.
کد خبر : ۳۱۸۵۷۵
صراط: «مجید قناد» گفت: به تازگی طرحی را برای ساخت برنامه کودک و نوجوان به سازمان صدا و سیما ارائه دادم و منتظر دریافت پاسخ از سمت مدیران هستم.

«مجید قناد» در گفت‌وگو با فارس گفت: به تازگی طرحی را برای ساخت برنامه کودک و نوجوان به سازمان صدا و سیما ارائه دادم و منتظر دریافت پاسخ از سمت مدیران هستم.

وی ادامه داد: به تازگی از شبکه مستند سیما مستندی را درباره زندگی شخصی و کاری از من ضبط کردند که هفته گذشته از همین شبکه بروی آنتن رفت.

قناد افزود:‌ این مستند که اثری 45 دقیقه‌ای به کارگردانی مرضیه ریاحی بود، در هر قسمت زندگی چهره‌هایی که برای مخاطب حس نوستالژی دارند را به تصویر می‌کشد.از تمامی برنامه‌هایی که در گذشته تهیه و اجرا کردم تصاویری در این برنامه نشان دادند.

این مجری قدیمی کودک و نوجوان نیز بیان داشت: شبکه سلامتی نیز قصد دارد تا جشنواره‌ای برگزار کند و در آن از تمامی هنرمندانی که به نوعی برنامه‌های سلامت محور داشته‌اند، دعوت کرده تا در این جشنواره حضور داشته باشند. من نیز به خاطر ساخت برنامه «جمعه به جمعه» کاندیدا شده‌ام.