۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
برای اثبات سلامتی‌

کلینتون درِ خیارشور باز کرد! +تصاویر

پیش از این رودی جیولیانی، شهردار سابق نیویورک و از جمهوری‌خواهان و نزدیکان ترامپ از مردم خواسته بود تا در اینترنت جستجو کنند " بیماری هیلاری کلینتون" تا ببینند که وضعیت جسمی او واقعاً مناسب نیست.
کد خبر : ۳۱۸۷۹۸
صراط: هیلاری کلینتون با حضور در برنامه "جیمی کیمل" به شایعات درباره وضعیت سلامتی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، در این برنامه تلویزیونی که هم‌زمان با سفر نامزد دموکرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری به لس‌ آنجلس و اورنج کانتی پخش شد، کلینتون و کیمل به تمسخر ادعاهایی پرداختند که می‌گویند این نامزد 68 ساله در وضعیت بد جسمانی به سر می‌برد.

کلینتون در این باره گفت: در ماه اکتبر سایت خبری نشنال ایکوایرر درباره من نوشت که تا شش ماه دیگر می‌میرم! الان هر نفسی که می‌کشم احساس می‌کنم یک مدت کوتاه دیگری در زندگی گذراندم! گاهی احساس می‌کنم این کمپین دیگر دارد وارد دنیای موازی می‌شود!

وی ادامه داد: من هم باید وارد واقعیت موازی شوم و به سوالاتی درباره زنده بودنم، اینکه چقدر زنده خواهم ماند و این مساله چه حسی دارد، پاسخ دهم. من نمی‌دانم برخی چرا باید این مساله را مطرح کنند. از یک طرف گمان می‌کنم این بخشی از یک استراتژی جنون‌آمیز است و از سوی دیگر می‌بینم که به هیچ وجه معنی ندارد.

پیش از این رودی جیولیانی، شهردار سابق نیویورک و از جمهوری‌خواهان و نزدیکان ترامپ از مردم خواسته بود تا در اینترنت جستجو کنند " بیماری هیلاری کلینتون" تا ببینند که وضعیت جسمی او واقعاً مناسب نیست.

دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه او نیز بارها در سخنرانی‌های متعدد این مساله را مطرح کرده است.

در استهزای این ادعاها کیمل یک قوطی خیار شور به کلینتون داد تا در آن را باز کند.

کیمل همچنین از کلینتون درباره اولین مناظره با ترامپ پرسید و اینکه چگونه برای آن آماده شده.

کلینتون پاسخ داد: باید برای مسائل دیوانه‌واری آماده شوید.

این نامزد حزب دموکرات هم چنین اظهار کرد که نگرنی چندانی نسبت به انتشار مجموعه دیگری از ایمیل‌های وزارت خارجه ندارد؛ ایمیل‌هایی که قرار است در اواسط اکتبر و چند هفته پیش از انتخابات منتشر شوند.

وی در این‌باره توضیح داد: ایمیل‌های من بسیار خسته کننده هستند. ما تاکنون حدود 30 هزار مورد را منتشر کردیم، خوب حالا چه می‌شود اگر چند مورد دیگر هم منتشر شود؟

در بخش دیگری از این برنامه کلینتون و کیمل سعی کردند جملات ترامپ را با چهره‌ای جدی تقلید کنند.