۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

انتقاد امام جمعه از تعطیلی بندر نوشهر

امام جمعه نوشهر گفت: متاسفانه مدتی است رفت و آمد کشتی ها به بندر نوشهر کم شده و برخی نیروها نیز بیکار شده اند.
کد خبر : ۳۱۸۸۴۴
صراط: امام جمعه نوشهر گفت: متاسفانه مدتی است رفت و آمد کشتی ها به بندر نوشهر کم شده و برخی نیروها نیز بیکار شده اند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمود مشایخ در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با مدیران اظهار کرد: این موضوع باعث نگرانی های زیادی در بین مردم شده است که باید مورد بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

وی به عوامل پیشرفت و سقوط دولت‌ها پرداخت و گفت: امیرالمومنین (ع)،  فروگذاشتن اصول، توجه نکردن به کارهای اصلی، توجه به فروع و مقدم دانستن فرومایگان را از عوامل سقوط می دانستند. هفته دولت فرصت مناسبی برای دولتمردان است تا خدمات انجام شده را به مردم بازگو کنند. دولت برای موفقیت باید دو کار مهم انجام دهد که توجه به مطالبات رهبری و مردم و تلاش دوچندان برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مشایخ با تاکید بر پیاده کردن عدالت به معنای واقعی، خاطرنشان کرد: اگر مملکت دارای استقلال سیاسی و نظامی است در کنار آن به استقلال اقتصادی نیز نیاز دارد و در این راه تلاش مضاعف ضروری است. از ابتدای انقلاب تاکنون همه دولت ها مشروع بودند و اگر تنفیذ ولی امر مسلمین نباشد هیچ گاه دولتی مشروعیت پیدا نمی‌کند.

امام جمعه نوشهر به برخی مشکلات در حوزه شهرستان پرداخت و گفت: هیچ کدام از چهارراه های نوشهر دارای چراغ قرمز نیست. با توجه به کمبود نیرو در راهنمایی رانندگی نیاز است چند چراغ راهنما نصب شود تا رفت و آمد خودروها در حوزه شهری به سهولت انجام شود.

مشایخ با اشاره به بهره برداری از پل روگذر کشکسرا در هفته دولت، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های چند ساله شهرستان است که امسال در هفته دولت  به بهره برداری می رسد. با توجه به نامه اهالی این منطقه، این پروژه دارای معایبی است که نیاز است قبل از افتتاح برطرف شود.