۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

وزیر اقتصاد در بازار شهرکرد +عکس

طیب نیا در نخستین روز از هفته دولت با حضور در بازار شهرکرد با کسبه و بازاریان درباره آخرین وضعیت کسب و کار به گفت و گو نشست.
کد خبر : ۳۱۸۹۰۷
صراط: طیب نیا در نخستین روز از هفته دولت با حضور در بازار شهرکرد با کسبه و بازاریان درباره آخرین وضعیت کسب و کار به گفت و گو نشست.

به گزارش فارس؛ علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در نخستین روز از هفته دولت به شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری سفر کرد، تا ضمن گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم  و ارایه گزارشی از عملکرد هیات دولت از نزدیک در جریان آخرین تحولات صورت گرفته در این استان قرار گیرد.

وزیر اقتصاد در بازار شهرکرد +عکس

از رخدادهای جالب توجه در این روز دیدار سر زده طیب نیا از بازار بزرگ شهرکرد و گفت و گو با کسبه و بازاریان در عصر امروز بود که مورد توجه عموم مردم این شهر قرار گرفته است.

در جریان این دیدار وزیر اقتصاد ضمن شنیدن انتقاد ها و پیشنهاد های بازاریان و کسبه بازار شهرکرد از آخرین وضعیت کسب و کار،شرایط مالیاتی و قیمت کالاها و عوراض مختلف در کسب و پیشه اطلاع یافته است.

«بازار شهرکرد» از دیربار پیرامون «امامزادگان شهرکرد» متمرکز بود و این بازار از «چهارراه بازار» تا «فلکه آبی (میدان دوازده محرم)» امتداد می یافت اما به تدریج «بازار شهرکرد»این تمرکز را از دست داد و با ساخت «مجتمع تجاری امام صادق (ع)»این بازار تا نزدیکی«میدان بسیج»نیز کشیده شد.

با توسعه بازار در «شهرکرد»،حدّ فاصل « سه راه سینما و چهار راه فصیحی» نیز به عنوان یکی از «بازارهای شهرکرد» و به عنوان یکی از پرترددترین مناطق این شهر مطرح شده است .

فردا نیز در دومین روز هفته دولت طیب نیا میهمان مردم تبریز خواهد بود.