۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
بالاخره حادثه اتفاق می‌افتد

واکنش عجیب چمران به مرگ پسر ۱۳ساله

در یک آبنمای ۳۰ سانتی، آن اتفاق برای بچه افتاده است؛ آدم روی زمین هم که راه می‌رود، خدای نکرده برایش اتفاق می‌افتد!
کد خبر : ۳۱۹۰۰۳
صراط: رئیس شورای شهر تهران در واکنش به مرگ نوجوان ۱۳ ساله در آبنمای پارک گفت: در یک آبنمای ۳۰ سانتی، آن اتفاق برای بچه افتاده است؛ آدم روی زمین هم که راه می‌رود، خدای نکرده برایش اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران درباره حادثه جان‌باختن یک نوجوان ۱۳ ساله در پارک الغدیر تهران با بیان اینکه هنوز علت این حادثه مشخص نیست، گفت: یک کودکی در آب افتاده و نجاتش دادند، اما به هر دلیلی متاسفانه کودک فوت شده‌است و هنوز هم علت فوت او را اعلام نکرده‌اند.

وی با تاکید براینکه در پارک مذکور شرایط محیطی نامناسب نبوده است که به خاطر آن کاری کنیم، ادامه داد: در یک آبنمای ۳۰ سانتی‌، آن اتفاق برای بچه افتاده‌است. آدم روی زمین هم که راه می‌رود؛ خدای نکرده برایش اتفاق می‌افتد، لذا باید نتیجه‌اش اعلام شود تا ببینیم؛ آیا باید آنجا کاری می‌شده که نشده یا باید کار بیشتری صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تهران درباره ماجرای مرگ فاطمه کودک ۴ ساله که در پارک کوهسار تهران جان خود را از دست داد، اظهار کرد: در آن حادثه پیمانکار شهرداری مقصر بود، یقه او را گرفتند که چرا کار را درست انجام نداده است.

چمران افزود: پیمانکارهایی که توسط شهرداری انتخاب می‌شوند؛ به این ترتیب است که اگر تجربه‌ای داشته باشند؛ در مناقصه شرکت می‌کنند و در مناقصه کسی که قیمت بهتری داده و توانایی بیشتری داشته باشد؛ برنده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حادثه فاطمه ما از پیمانکار پرسیدیم که چرا زودتر برای گذاشتن درپوش اقدام نکرده و او جواب داد که شب قبل درپوش محفظه دزدیده شده؛ یعنی در فاصله یک شب این جریان اتفاق افتاده است و این چیزی است که پیمانکار گفته است.
برچسب ها: صراط چمران آبنما