۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

قتل پسر جوان با ضربات چاقو

پرونده قاتلی که پسر جوان را قبل از سفر به شمال به قتل رسانده بود، با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
کد خبر : ۳۱۹۰۶۸
صراط: پرونده قاتلی که پسر جوان را قبل از سفر به شمال به قتل رسانده بود، با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

به گزارش تسنیم؛ ساعت 20:02 دهم فروردین سال جاری، مسئولان بیمارستان لقمان در تماس با مأموران کلانتری 116 مولوی خبر قتل پسر 30 ساله‌ای را که پس از نزاع در خیابان مولوی به این بیمارستان منتقل شده بود، اعلام کردند.

با حضور مأموران در بیمارستان لقمان، مشخص شد مقتول (رضا) به همراه برادر و دوستش  قصد مسافرت به یکی از شهرهای شمالی کشور را داشته که در این میان، ضارب به همراه شخص دیگری در خیابان مولوی با موتورسیکلت جلوی مقتول را گرفته و با وی درگیر شده است؛ این درگیری با به قتل رسیدن رضا با چندین ضربه چاقو به سینه و پایش خاتمه یافت.

پس از اعلام مراتب این قتل به بازپرس کشیک قتل، محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور انتقال جسد پسر جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات درباره شناسایی و دستگیری متهم این پرونده آغاز شد تا اینکه سه روز بعد از قتل، پسر جوانی به نام اشکان با حضور در اداره پلیس آگاهی خودش را تحویل مأموران داد و به قتل رضا در نزاع خیابان مولوی اعتراف کرد.

با اتمام جلسات بازپرسی از اشکان، بازپرس پرونده، قرار جلب به دادرسی برای وی را صادر کرد همچنین با صدور کیفرخواست، پرونده این قتل به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و به‌زودی اشکان برای محاکمه در دادگاه حاضر خواهد شد