۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

امکان تردد زائران اربعین بدون ویزا وجود ندارد

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: امسال هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا نمی تواند برای پیاده روی اربعین از مرز خارج شود.
کد خبر : ۳۱۹۰۷۸
صراط: جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: امسال هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا نمی تواند برای پیاده روی اربعین از مرز خارج شود.

به گزارش میزان،سردار محسن فتحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون فعالیت‌های خوبی در ایلام صورت گرفته، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای به کار گرفتن تمام رده‌های پلیس در اربعین انجام شده است. 
 
وی با بیان اینکه در مرز اقداماتی اثرگذار انجام شده اما طبیعتاً استقبال پرشور زائران عتبات از مرز مهران نیازمند تلاش بیشتر و مستمر است، ادامه داد: در کنار تلاش‌های دولت برای بهبود زیرساخت‌ها، پلیس همانند همیشه با همراهی و همکاری مردم امنیت این همایش عظیم جهان اسلام را تامین خواهد کرد و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست. 
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: امسال امکان تردد زائران از مرزها بدون ویزا وجود ندارد و زائران عتبات باید حتما از استان مبدا نسبت به تهیه‌ ویزا و گذرنامه اقدام کنند تا شاهد برخی مشکلات و حواشی نباشیم. 
 
سردار«نورعلی یاری» فرمانده انتظامی استان ایلام نیز با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای همایش بزرگ اربعین اندیشیده شود، اظهار کرد: باید در برپایی موکب‌ها برنامه‌ریزی دقیق داشت تا گره ترافیکی ایجاد نشود. 
 
وی بر آسفالت شدن کمربند غربی مهران و تعبیه دو پل فلزی در این محور تاکید کرد و گفت: باید همه‌ی دستگاه‌ها در راه رفع نیازمندی‌های اربعین گام بردارند. 
 
سرهنگ «یحیی الهی»  فرمانده مرزبانی استان ایلام نیز با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در کنار توجه به مباحث خدماتی بزرگترین رسالت خود را تامین امنیت زائران می‌دانند، تصریح کرد: زائران باید نسبت به اطلاعیه‌های صادره از سازمان حج و زیارت و نیروی انتظامی توجه لازم را داشته باشند.