۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

برانکو: آیا حق فکر کردن ندارم؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحبت‌هایی که بعد از بازی با سایپا درباره داوری کرد گفت: من گفتم اگر چیزی که به آن فکر می‌کنم را بگویم، شش ماه محروم می‌شوم. آیا حق ندارم فکر کنم؟
کد خبر : ۳۱۹۱۵۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحبت‌هایی که بعد از بازی با سایپا درباره داوری کرد گفت: من گفتم اگر چیزی که به آن فکر می‌کنم را بگویم، شش ماه محروم می‌شوم. آیا حق ندارم فکر کنم؟

به گزارش خبرگزاری میزان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد شرایط تیم گفت: تمریناتی که داشتیم را به خوبی پیاده کردیم و کارهایی که می‌خواستیم توسط بازیکنان انجام شد و آنها حسابی دویدند. بعد از این تمرینات پرفشار استراحت کوچکی به بازیکنان دادیم. البته مشکل کوچکی با نوراللهی داریم که عضلاتش گرفتگی دارد.

وی در مورد خستگی بازیکنان در تمرین امروز عنوان کرد:  بازیکنان همه جای دنیا شبیه هم هستند. آنها تلاش خود را می‌کنند، اما در مورد میزان تمرینات، کادرفنی تصمیم‌گیری می‌کند. در حال حاضر نیمی از بازیکنان‌مان را به‌خاطر حضور در تیم ملی در اختیار نداریم. البته آنها باید در اردوی ملی باشند، چون آنجا بیشتر به حضورشان نیاز است. آنها باید به تیم ملی کمک کنند.

برانکو در مورد اظهاراتش بعد از بازی با سایپا در مورد داوری و حواشی آن مصاحبه گفت: مگر من چه حرفی زدم که علیه من در کمیته داوران نامه‌نگاری شده است؟ من گفتم اگر چیزی که به آن فکر می‌کنم را بگویم، شش ماه محروم می‌شوم. آیا حق ندارم فکر کنم؟ آدم‌ها فکر می‌کنند دیگر. من حرف خاصی نزده‌ام و فکر نمی‌کنم این اتفاقات ادامه‌دار باشد.

وی در واکنش به سئوالی که در مورد رضائیان از او پرسیده شد اظهار داشت:  موضع ما را همه می‌دانند دیگر چرا سئوال می‌پرسید؟ این موضوعی برای بحث کردن نیست. در واقع از این جا به بعد،‌ دیگر مسئله موضع من هم مهم نیست. مهم‌ترین مسئله موضع و تصمیم نهایی باشگاه است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: من از تمام بازیکنانم راضی هستم و نمی‌دانم رضائیان را باید بخ جای چه کسی بیاورم. با این حال تصمیم نهایی را مسئولان باشگاه می‌گیرند.

برانکو همچنین از برگزاری دو بازی تدارکاتی دیگر پیش از آغاز لیگ خبر داد.