۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
تقاضای عبدولی از مسئولین سپاه

مدال آورالمپیک: می‌خواهم مدافع‌حرم شوم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: می‌خواهم مدافع حرم شده و برای دفاع از کشور به سوریه اعزام شوم.
کد خبر : ۳۱۹۱۹۶
مدال آورالمپیک: می‌خواهم مدافع‌حرم شوم
صراط: عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: می‌خواهم مدافع حرم شده و برای دفاع از کشور به سوریه اعزام شوم.

به گزارش تسنیم،  سعید عبدولی شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم احمد الیاسی حاجیوند و شهدای مدافع حرم استان خوزستان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) اندیمشک اظهار داشت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم با شجاعت و ایستادگی مثال زدنی خود در برابر گروه‌های تکفیری و تروریستی ایستادگی کرده‌اند.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران عنوان کرد: می‌خواهم مدافع حرم شده و برای دفاع از کشور به سوریه اعزام شوم و به همین جهت از مسئولان سپاه کشور تقاضای پیگیری برای تحقق این خواسته را دارم.

دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو گفت:  مدالم را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم تا گوشه‌ای از زحمات و افتخار این رزمندگان جبران شود.

نخستین یادواره در مراسم یادواره شهید دانشجوی مدافع حرم احمد الیاسی حاجیوند و شهدای مدافع حرم استان خوزستان  شامگاه گذشته و با حضور پرشور مردم اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) این شهر برگزار شد.

در این مراسم سعید عبدولی دارنده مدال برنز وزن 75 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی مدال برنز خود را به شهدای مدافع حرم اندیمشک تقدیم کرد.

این کشتی گیر ملی پوش بعد از کسب مدال برنز و در  گفت‌وگو  با تسنیم گفته بود، مدالم را به عنوان مهم‌ترین افتخار ورزشی عمرم را به خانواده شهدای مدافع حرم  و 5 شهید مدافع حرم اندیمشک تقدیم می‌کنم تا قدر دان شجاعت و شهامت مدافعان حرم اهل بیت (ع) باشم.

شهید مدافع حرم و حریم اهل بیت (ع) احمد حاجیوند الیاسی از فعالین دانشجو و جهادگران عرصه‌ی سازندگی بود که بهمن ماه سال 94 در جریان عملیات آزاد سازی مناطق شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه، به دست تروریست‌های تکفیری کور دل به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.
نظرات بینندگان
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
۱۲
۷
خوش به حالت ان شاء الله که به آرزوت می رسی؛ ما که هرچی تلاش کردیم متاسفانه نشد که نشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
۸
۱۴
تو فحش زشت تو تشک کشتی نده مدافع حرم بودنت پیشکش