۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

طعنه پیکه به رئالی‌ها به‌خاطر خوش‌شانسی‌

کد خبر : ۳۱۹۲۲۰
جرارد پیکه که دو سه سالی است اظهارنظرهای جنجالی و طعنه‌آمیز درباره رئالی‌ها انجام می‌دهد، یک بار دیگر به آنها کنایه زد و این بار به‌خاطر خوش‌شانسی‌شان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا.

در آستانه قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پیکه ابراز امیدواری کرده است که شانس تیمش خوب باشد و در گروهی آسان قرار بگیرد. او اما این کار را با طعنه به رئالی‌ها انجام داده است.

رئال مادرید فصل گذشته در مسیر رسیدن به یازدهمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا، قرعه‌ به مراتب آسان‌تری از بارسلونا داشت. در فصلی بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی‌ لیگ قهرمانان به اتلتیکومادرید باخت و حذف شد، رئال در مرحله یک هشتم نهایی از سد رم گذشت، در مرحله یک چهارم نهایی بر ولفسبورگ غلبه کرد، در نیمه نهایی منچسترسیتی را از سر راه برداشت و در فینال نیز اتلتیکومادرید را مغلوب کرد تا قهرمان شود.

موضوع همان چیزی بود که پیکه در پیام خود در صفحه شخصی‌اش در توئیتر به آن اشاره کرده است. او در این پیام نوشته است: یک گروه آسان. در مرحله یک هشتم نهایی تیم سوم ایتالیا (اشاره به رم). در مرحله یک چهارم نهایی، تیم هشتم آلمان (اشاره به ولفسبورگ). در نیمه نهایی (تیم چهارم انگلیس) آن هم در حالی که بازی برگشت در خانه‌ات است.

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (پنجشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار می‌شود./تسنیم