۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

بازتاب گلزنی سردار در سایت‌های معتبر اروپا

سردار آزمون بدون شک یکی از پدیده های روستوف در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بود چون با دو گلی که وارد دروازه اندرلخت و آژاکس کرد نشان داد آینده درخشانی پیش رو دارد.
کد خبر : ۳۱۹۲۷۸
صراط: درخشش مهاجم ایرانی روستوف در آخرین بازی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که منجر به اولین صعود نایب قهرمان روسیه به این رقابت ها شد بازتاب گسترده ای در رسانه های اروپایی داشت.

به گزارش ورزش‌سه، سردار آزمون بدون شک یکی از پدیده های روستوف در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بود چون با دو گلی که وارد دروازه اندرلخت و آژاکس کرد نشان داد آینده درخشانی پیش رو دارد. گلزنی مهاجم تیم ملی ایران به قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا از کشور هلند بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های اروپا داشت تا جایی که تمام محافل خبری معتبر به درخشش این بازیکن اشاره کردند که بخشی از آنها را می خوانید.

دیلی میل؛ آزمون کابوس هلندی ها شد

سایت معتبر دیلی میل در تحلیل رقابت های شب پایانی پلی اف لیگ قهرمانان با تعجب از شکست سنگین آژاکس قهرمان چهار دوره اروپا برابر تیم ناشناس روستوف نوشت:« آژاکسی ها بعد از تساوی 1-1 در خانه با این امید به روسیه سفر کردند که در بازی برگشت کار صعود را تمام کنند اما گل زیبای سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تمام ارزوهای آنها را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرد چون این گل راه فروپاشی بیشتر تیم هلندی را برای روستوف هموار کرد تا با چهار گل به پیروزی تاریخی برسند».