۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

بازوی اطلاعاتی عربستان در تعز کشته شد

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد شماری از سرکرده‌های شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن و عربستان در تعز کشته شده‌اند.
کد خبر : ۳۱۹۲۸۸
صراط: یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد شماری از سرکرده‌های شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن و عربستان در تعز کشته شده‌اند.

به گزارش فارس، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که شماری از شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن از جمله چند سرکرده وابسته به عربستان در استان تعز ىر جنوب غرب یمن کشته شدند.

پایگاه خبری «یمنی پرس»، گزارش داد که «بلال مقبل عبید» ، «رضوان مجلی» و «صادق احمد صبری» سرکرده‌های شبه نظامیان وابسته به هادی در منطقه المکلکل در یک عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کشته شدند.

بر اساس این خبر «عبدالجلیل غالب الوجیه» از اعضای وابسته به داعش است و به «ابومزعل» معروف است و یکی از بازوهای اطلاعاتی عربستان به شمار می‌رود در روستای الشقب در تعز کشته شده است.

روز چهارشنبه (دیروز) نیز شمار زیادی از شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن در تلاشی ناکام برای نفوذ به غرب استان تعز کشته و زخمی شدند.

با مقاومت‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ائتلاف عربی-سعودی و شبه نظامیان وابسته به عربستان به صورت روزانه خسارت‌های جانی و مالی زیادی را در یمن متحمل می‌شوند.