۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

لغو سفر معاون وزیر کار به لنده

معاون وزیر کار که قرار بود امروز به شهرستان لنده سفر کند، به یکباره سفرش به این شهرستان لغو شد و به شهرستان کهگیلویه سفر کرد.
کد خبر : ۳۱۹۲۹۱
صراط: معاون وزیر کار که قرار بود امروز به شهرستان لنده سفر کند، به یکباره سفرش به این شهرستان لغو شد و به شهرستان کهگیلویه سفر کرد.

به گزارش فارس از لنده، در پی سفرهای مسؤولان کشوری به استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بود امروز دکتر منصوری معاون وزیر کار به شهرستان لنده سفر کند.

مسؤولان و مردم شهرستان لنده خود را برای حضور این مسؤول کشوری مهیا کرده و بنرهای خیرمقدم خود را نیز از دیروز تدارک دیده بودند، ولی به یکبار صبح امروز خبر لغو سفر این مسؤول کشوری به یکباره لغو شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون وزیر صبح امروز در شهرستان کهگیلویه حضور یافت و جلسه شورای اشتغال این شهرستان با حضور وی تشکیل شده است.

حال که سفر این مسؤول کشوری به شهرستان لنده محقق نشده فرصت را غنیمت شمردیم تا خواسته‌ها و مشکلات شهرستان لنده را از این طریق به سمع و نظر مسؤولان وزارت کار و رفاه امور اجتماعی برسانیم.

شهرستان لنده از معدود شهرستان‌های محروم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که به دلیل عدم توسعه‌یافتگی و نبود کارخانجات و شغل‌های مناسب جمعیت جوان و بیکار بسیاری به نسبت استان را در خود جای داده است.

ای کاش امروز معاون وزیر صدای صدها جوان بیکار شهرستان لنده را می‌شنید که فقر و بیکاری چگونه بر آنها غلبه کرده و مشکلات متعدد اجتماعی، خانوادگی و... برای آنها به وجود آورده است.

ای کاش حال که وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی به استان سفر کرده‌، تصمیمات و برنامه‌های کاربردی لازم برای رفع معضل بیکاری در ابن استان اتخاذ کنند تا پرونده ریشه فقر و محرومیت و بیکاری یکبار برای همیشه در این استان بسته شود.

اگر مسؤولان نگاهی به راه‌روهای دادگاه‌های خانواده بیفکنند، خواهند دید که چه بسیار خانواده‌هایی که به دلیل فقر و بیکار در حال از هم‌ پاشیدن است.

فقر، فساد، اعتیاد و طلاق معضلاتی که در این شهرستان و استان و کشور به دلیل مشکل و معضل بیکاری در حال افزایش است و اگر چاره‌اندیشی نشود، بیش از این به بحران تبدیل خواهد شد.

شهرستان لنده پتانسیل و ظرفیت خوبی برای راه‌اندازی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی زودبازده داشته که می‌طلبد در این خصوص اقدامات لازم تصویب و اجرایی شود.

بهره‌برداری از معادن غنی و با درصد خلوص بالا و ایجاد مشاغل وابسته‌ به‌ آنها می‌تواند تا حد قابل توجهی از معضل بیکاری این شهرستان بکاهد.

در حوزه‌های کشاورزی، عمرانی، بهداشتی، گردشگری، فنی و ... فرصت‌های خوبی در شهرستان لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته که چشم‌ انتظار مساعدت مسؤولان متولی کار و اشتغال در استان و کشور است.

در پایان باید خطاب به مسؤولان استانی و کشور و وزیر محترم کار گفت که چشمان منتظر صدها جوان لنده‌ای در انتظار تدابیر ارزشمند مسؤولان دولت تدبیر و امید است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز