۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

خبر لاریجانی درباره بیمه سلامت

کد خبر : ۳۱۹۳۱۵
صراط: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشکلات بیمه سلامت گفت: با بررسی‌هایی که انجام شد 8 هزار میلیارد تومان برای بیمه سلامت اختصاص گرفت.

به گزارش فارس، علی لاریجانی عصر امروز در بازدید از نمایشگاه هفته دولت در استان قم، با تاکید بر اینکه برپایی این نمایشگاه ابتکار پسندیده‌ای است، اظهار کرد: استان قم با فعالیت‌های ابتکاری خود در عرصه‌های مختلف به خوبی در میان استان‌های کشور درخشیده است.

وی از تاکید رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر انعکاس عملکرد بخش‌های مختلف نظام اسلامی یاد کرد و افزود: استان قم با نگاه به این فرمایش رهبر انقلاب اسلامی به صورت ویژه در راستای اطلاع‌رسانی به مردم گام برداشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی روند آبادانی را مطلوب دانست و تصریح کرد: وضعیت سرمایه‌گذاری در سلفچگان مطلوب است و اکنون استانداری ستاد مشخصی را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اختصاص داده است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مادی قشر فرهنگیان مطرح کرد: روز گذشته مجلس شورای اسلامی مصوبه‌هایی را برای پرداخت معوقات فرهنگیان و رفع مشکلات مالی صدا و سیما داشته است.

لاریجانی با بیان اینکه تاخیر دولت در خرید گندم مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد کرده است، گفت: برای رفع این مشکل مصوبه مشخصی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بیمه سلامت مشکلاتی را برای پرداخت حقوق کارکنان بیمارستان‌ها به دنبال داشته است، به اختصاص 8 هزار میلیارد تومان برای بیمه سلامت اشاره و مطرح کرد: معوقات پیمانکاران نیز مشکلاتی برای استان‌های مختلف کشور از جمله قم به دنبال داشته است که در مجموع برای رفع این مشکلات نیز مبلغی اختصاص داده شده است.
برچسب ها: صراط لاریجانی