۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

دربی گیلان در دسته اول یک کشته داد

یک هوادار تیم فوتبال ملوان انزلی پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت سکته قلبی کرد و راهی بیمارستان شد.
کد خبر : ۳۱۹۳۷۱
صراط: تیم فوتبال ملوان انزلی با نتیجه یک بر صفر سپیدرود رشت را با شکست مواجه کرد.

به گزارش فارس از انزلی، دیدار دو تیم ملوان و سپیدرود رشت عصر امروز در ورزشگاه تختی این شهرستان برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید و دو تیم شانس خود را در نیمه دوم برای پیروزی در شهرآورد گیلان به‌کار گرفتند.

در دقیقه 52 شهاب کرمی هافبک ملوان جای خود را به محمد آبشک داد و در دقیقه 55 بار دیگر پنالتی برای ملوان گرفته شد و محمد آبشک پنالتی ملوانان را از دست داد تا دروازبان سپیدرود لقب بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد.

در دقیقه 62 سرمربی سپیدرود با اعتراض شدید به داور از کارت قرمز دریافت کرد که در ادامه به دلیل عدم ترک زمین بازی دقایقی متوقف شد.

در دقیقه 76 رضا مهدوی هافبک سپیدرود جای خود را به حافظ یعقوبی داد و دقیقه 80 حسین شنعانی جایگزین رضا اعتمادی شد.

در دقیقه 89 شاهین ثاقبی هافبک ملوان جای خود را محمد رضا نقدی‌پور داد و در دقیقه 90 حسین شنعانی گل ملوان را در اشتباه مدافعان سپیدرود به ثمر رساند.

با کسب نتیجه مذکور، تیم فوتبال ملوان انزلی پیروز شهرآورد گیلان در رویارویی با تیم سپیدرود رشت شد.

یک هوادار ملوان سکته کرد

یک هوادار تیم فوتبال ملوان انزلی پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت سکته قلبی کرد و راهی بیمارستان شد.

در پایان مسابقه ملوان و سپیدرود رشت که با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید یکی از هواداران ملوان سکته قلبی کرد که توسط آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

هواداران سپدرود رشت هم پس از گلزنی تیم ملوان نسبت به محمد آبشک بازیکن تیم ملوان کم لطفی کردند و علیه او شعارهایی دادند.

ترکی قصد تعطیلی مسابقه را داشت

داور مسابقه قصد داشت به دلیل تمرد سرمربی سپیدرود رشت از اخراجش مسابقه ملوان و سپیدرود را تعطیل کند.

در دقیقه 52 مسابقه محسن ترکی یک پنالتی دیگر به سود ملوان بندرانزلی اعلام کرد که این پنالتی هم با اعتراض شدید سرپرست و سرمربی سپیدرود رشت مواجه شد.

داور ابتدا بهارمست سرپرست این تیم را اخراج کردو به خاطر اعتراض‌های نظرمحمدی دستور به اخراج سرمربی سپیدرود هم داد که او حاضر به ترک نیمکت نبود به همین دلیل محسن ترکی قصد داشت بازی را تعطیل کند که در نهایت نظر محمدی از کنار زمین به روی سکوها رفت.

* محمد مایلی کهن سرمربی ملوان هم به سمت نظرمحمدی رفت و با او صحبت کرد تا سرمربی عصبانی سپیدرود را آرام و به روی سکوها هدایت کند.

* نظرمحمدی قبل از ترک زمین به سمت فریدون اصفهان رئیس کمیته داوران که ناظر داور این بازی است رفت و با اشاره دست به خاطر اعلام دو پنالتی به سود ملوان اعتراض کرد و گفت که خدایی هم هست.