۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

مذاکره 4 ساعته کری و لاوروف درباره سوریه

کد خبر : ۳۱۹۳۷۳
صراط: یک مقام ارشد آمریکایی با تاکید بر مذاکرات 4 ساعته جان کری و سرگئی لاوروف در ژنو درباره سوریه، گفت که آنها بار دیگر با هم گفتگو می‌کنند چرا که «برخی موضوعات باقی مانده که باید برطرف شود».

به گزارش فارس، یک مقام ارشد شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره مذاکرات 4 ساعته امروز جمعه وزرای خارجه آمریکا و روسیه در ژنو در خصوص بحران سوریه اظهاراتی مطرح کرده است.

امروز جمعه، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا و «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه به ژنو آمدند تا درباره تحولات سوریه بحث و گفت‎وگو کنند.

«استفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه نیز بعد از ظهر امروز(جمعه) به جمع آنها پیوست تا دیداری سه جانبه داشته باشند(جزئیات بیشتر).

حالا رویترز به نقل از یک مقام ارشد شورای امنیت ملی کاخ سفید، گزارشی درباره مذاکرات 4 ساعته وزرای خارجه آمریکا و روسیه در ژنو منتشر کرده است.

این مقام آمریکایی که خودش در مذاکرات امروز ژنو حضور داشته، خبر داده که قرار است جان کری و سرگئی لاوروف بار دیگر هم به گفت‌و‌گو بنشینند.

او در خصوص دلیل ازسرگیری مذاکرات کری و لاوروف گفته است: «هنوز موضوعاتی وجود دارد که باید برطرف شود».

از سوی دیگر، یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا هم به رویترز گفت: «ما امیدواریم که امروز بتوانیم حداقل درباره برخی از موضوعات به راه حل برسیم و بتوانیم به جلو حرکت کنیم».
برچسب ها: صراط مذاکره سوریه