۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
از تمسخر تا افتخار!

خبر خوش یا آبروریزی؟/ بازی تیم‌ملی رایگان شد

در سال های گذشته نیز، رایگان شدن بازی های ملی در کشورهای حاشیه خلیج فارس و عدم استقبال مردم از آن، بارها با واکنش های تمسخرآمیز در داخل کشور روبرو شده بود.
کد خبر : ۳۱۹۴۴۱
صراط: مدیر تیم‌های ملی و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال از رایگان بودن تماشای دیدار ایران و قطر خبر داد.

محمدرضا ساکت در خصوص اینکه آیا قرار است تماشای بازی از ورزشگاه آزادی برای هواداران تیم ملی رایگان باشد، گفت: بله، هماهنگی‌های لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم و تماشای بازی رایگان خواهد بود.

همچنین فدراسیون فوتبال برای این دیدار برنامه‌های ویژه فرهنگی هماهنگ کرده که قرار است طبق برنامه انجام شود. یکی از برنامه‌های ویژه این بازی اجرای موسیقی زنده گویش‌های مختلف سراسر کشور است. طبق اعلام محمدرضا ساکت قرار است این ویژه برنامه در قالب کارناوال موسیقی در حمایت از تیم ملی صورت بگیرد.

به گزارش صراط، سال گذشته رایگان شدن برخی بازی های پرسپولیس و سپس استقلال در لیگ برتر، که اقدامی غیرحرفه ای و مغایر با اصول ای اف سی بود، شایعات مربوط به محرومیت فوتبال کشورمان را نیز به دنبال داشت.

در سال های گذشته نیز، رایگان شدن بازی های ملی در کشورهای حاشیه خلیج فارس و عدم استقبال مردم از آن، بارها با واکنش های تمسخرآمیز در داخل کشور روبرو شده بود؛ راهی که امروز مسئولان فوتبال کشورمان همان را انتخاب کرده اند.