۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

وزیر کشور: مدیران هدهدِ امید باشند!

وزیر کشور خطاب به مدیران و مسوولان حاضر در جلسه افزود: سیمرغ این کشور همین مردم هستند و شما مدیران هدهد نویددهنده امید و شادی برای مردم هستید ..
کد خبر : ۳۱۹۴۷۳
صراط: وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت به راهبرد اقتصاد مقاومتی ایمان راسخ دارد، گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی در کشور باید به‌ اندازه توجه به جنگ باشد.

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه وابسته کردن کشور به نفت یکی از بزرگترین آسیب‌های کشور است، اظهار کرد: در حالی ‌که تا امروز تمام موفقیت‌های کشور با کمک و همت مردم رقم خورده است هنوز ما سرنوشت کشور را به نفت گره زده‌ایم.

وی تمام توفیقات کشور را تا به امروز مرهون راهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب با ایمان و باور به مردم و اعتقاد راسخ به اراده آنها کشور را به قله‌های افتخار‌آمیز رساندند و عدم باور عمیق توان مردم در همه دولت‌ها در طول انقلاب باعث شده است زیرساخت‌های عرصه اقتصادی در کشور دچار مشکلات عدیده‌ای شود.

اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه و جدی گرفتن همچون جنگ و جهاد است

وزیر کشور با تاکید بر اینکه امروز کشور نیازمند مدیران متعهد و اسلامی است، افزود: مدیر متعهد کسی است که تنها پروژه تعریف نمی‌کند بلکه در کنار تعریف پروژه نیازهای مالی و فنی آن را تامین و بر اجرای بهینه و صحیح آن نظارت کرده و از توجه به زمان اجرا، هزینه آن و بهره‌برداری مناسب غفلت نمی‌کند نه مثل مدیری لیبرالِ بی‌قیدی که مشکلات مردم و اهداف انقلاب برایش مهم نباشد.

رحمانی‌فضلی اقتصاد مقاومتی را نیازمند توجه و جدی گرفتن همچون جنگ و جهاد دانست و خاطرنشان کرد: اگر توجه ما به اقتصاد مقاومتی همچون جهاد در راه خدا نباشد قطعا نمی‌توانیم منفعت‌های لازم را از این مولفه مهم مدیریتی در کشور ببریم و همچنان اقتصاد ما سرشار از مشکلات عدیده و ساختاری و محتوایی خواهد بود.

وی از همه مردم و مسوولان خواست اگر به خدا و اسلام اعتقاد دارند به خاطر آخرت خود به اقتصاد مقاومتی توجه کنند و ادامه داد: آنهایی هم که به کشور و میهن خود عشق می‌ورزند به خاطر امنیت و آرامش کشور نگاه خود را معطوف به اقتصاد مقاومتی کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه همه ما مردم و مسوولان باید مشکلات و اختلافات را کنار بگذاریم، تاکید کرد: همه نیروهای نظام و دلبستگان به این نظام و انقلاب باید به دور از چالش‌های سیاسی و اختلاف سلیقه‌ها دست در دست هم برای توسعه کشور و این انقلاب شکوهمند با ایمان به راهبرد اقتصاد مقاومتی با سرعت و شتاب روزافزون حرکت کنیم.

80 درصد مشکلات قابل حل در ادارات و نهادها به وسیله مدیران است

رحمانی‌فضلی 80 درصد مشکلات را قابل حل در ادارات و نهادها به وسیله مدیران دانست و گفت: همه افق‌های کشور برای ما قابل دسترسی خواهد بود به شرط آن‌که همت و توان شما مدیران با کمال صداقت به کار گرفته شده و مردم نقش اصلی و اساسی خود را در منظومه فکری شما مدیران به دست بیاورند.

وی مهمترین مولفه امنیت و اقتدار ملی را مردم دانست و تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که اگر مشکلات معیشتی و عدم اشتغال جوانان در کشور حل نشود آن‌گاه نارضایتی مردم امنیت و اقتدار ملی را به مخاطره خواهند انداخت، بنابراین همه مدیران مشکلات معیشتی مردم را جدی گرفته و برای رفع آن تلاش کنند.

وزیر کشور خطاب به مدیران و مسوولان حاضر در جلسه افزود: سیمرغ این کشور همین مردم هستند و شما مدیران هدهد نویددهنده امید و شادی برای مردم هستید و خواهش ما از شما مدیران دولتی این است که منتظر دست غیب برای رفع مشکلات نباشید چون بزرگترین دست غیب مردم شریف و مومن ایران اسلامی هستند که همواره در همه صحنه‌ها کمک کار دولت و نظام بوده‌اند.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر اینکه مدیران باید مدام در حال دویدن برای رفع مشکلات مردم باشند، ادامه داد: شما مدیران شهرستانی باید وزیران و معاونین وزرا را از حجم پیگیری‌های خود برای رفع معضلات شهر خود به ستوه بیاورید و به صورت متداوم و مستمر ضمن اولویت‌بندی در گام نخست، در گام بعدی برای پیشرفت منطقه خود برنامه‌ریزی کنند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز