۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

استقلالی‌ها والیبال نشسته بازی کردند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و با حضور هافبک جدید این تیم برگزار شد.
کد خبر : ۳۱۹۵۵۶
صراط: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و با حضور هافبک جدید این تیم برگزار شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان تنها ملی‌پوشان و مگویان غایب بودند و سایر بازیکنان زیرنظر کادر فنی تمرین کردند.

* مجتبی حقدوست بازیکن تیم فوتبال نفت سرانجام امروز در تمرین آبی‌پوشان تمرین کرد تا به این ترتیب در ادامه راه استقلال را همراهی کند.

* بهنام برزای و یعقوب کریمی دو بازیکنی بودند که در تمرین امروز استقلال حاضر شده و زیرنظر استیو جونز تمرین اختصاصی انجام دادند.

* هنگامی که تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود، تعدادی از بازیکنان استقلال مشغول بازی والیبال نشسته بودند که این بازی قبل از آغاز کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان انجام شد.

 استقلالی‌ها والیبال نشسته بازی کردند

* تماشاگران مثل روزهای گذشته مجوز ورود به زمین ورزشگاه آزادی را نداشتند، گفته می‌شود مسئولان ورزشگاه آزادی اجازه حضور تماشاگران را نمی‌دهند و باشگاه استقلال در این روزها در این زمینه مشکلی نداشته است.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی امروز از گوشه‌ای از زمین تمرین استقلالی‌ها را نظاره کردند.

* هنوز دقایقی از آغاز تمرین آبی‌پوشان نگذشته بود که یکی از بازیکنان تیم کوچولوهای پرسپولیس که سابقه گل‌زنی در دربی کوچولوها، آن هم به‌صورت دو بار در یک مسابقه را دارد، در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. وی هنگامی که به سمت عبداللهی و فریبا رفت، یکی از لیدرهای استقلال از او پرسید امسال که نمی‌توانی کاری کنی که او گفت؛ چشم، امسال در دربی دیگر به استقلال گل نمی‌زنم. جالب اینجاست که این شخص در فیلم‌های سینمایی هم بازی می‌کند و مدعی بود در فیلم داود میرباقری مشغول فعالیت است.

 استقلالی‌ها والیبال نشسته بازی کردند

* در بخش اول از تمرین امروز بازیکنان استقلال به گرم کردن بدن‌های خود به‌صورت مختصر پرداخته و سپس بازی تنیس فوتبال انجام دادند. در بخش بعدی علیرضا منصوریان فوتبال درون تیمی را برای شاگردانش در نظر گرفت و در بخش پایانی بازیکنانی نظیر کاوه رضایی و بختیار رحمانی اقدام به زدن ضربات ایستگاهی در این ناحیه کردند. همچنین محمد خرمگاه مشغول تمرین با بعضی از هافبک‌های استقلال در زدن ضربات به سمت چارچوب بود.

* تمرین امروز استقلال با توجه به مسابقه دوستانه این تیم سبک‌تر برگزار شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه به مصاف راه‌آهن خواهد رفت و آبی‌پوشان بعد از ریکاوری در روز دوشنبه، سه‌شنبه را به استراحت خواهند پرداخت.