۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

پیروزی چلسی و آرسنال در هفته سوم

دو تیم چلسی و آرسنال توانستند حریفان خود را در هفته سوم لیگ برتر با شکست روبرو سازند.
کد خبر : ۳۱۹۵۸۷
صراط: دو تیم چلسی و آرسنال توانستند حریفان خود را در هفته سوم لیگ برتر با شکست روبرو سازند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها چلسی موفق شد با ارائه نمایشی درخشان و هجومی، سومین پیروزی در سومین بازی لیگ را به دست آورد. در ابتدا ادن هازاد در دقیقه 9 گل اول بازی را به ثمر رساند و پس از آن ویلیان در دقیقه 41 با زدن گل دوم آبی ها را به رختکن فرستاد. برنلی نیمه دوم را بهتر شروع کرد اما اولین موقعیت مهم صاحب چلسی شد. ضربه آزاد را ویلیان در دقیقه ۵۰ به بیرون زد. در دقیقه ۹۰، فرار پدرو و پاس رو به جلوی وی را ویکتور موزز وارد دروازه کرد تا بازیکنان تعویضی کونته هم گلزنی کنند

در نهایت این دیدار با برتری 3 بر صفر چلسی در خانه باربر برنلی به پایان رسید.

در دیگر دیدار آرسنال به اولین برد خود در لیگ برتر دست یافت و در زمین واتفورد با حساب 3 بر یک به برتری رسید. شاگردان ونگر موفق شدند در خانه واتفورد این تیم را شکست دهند. در این بازی که با نتیجه 3 بر یک به سود آرسنال به پایان رسید، کاسورلا در دقیقه 8 توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرده باشد. در این صحنه درخشش اوزیل به کمک آرسنال آمد که برای اولین بار در این فصل به بازی گرفته شد.

در اواخر نیمه نخست آرسنال دو بار دیگر توسط دو بازیکن خوب خود یعنی الکسیس سانچس و مسوت اوزیل به گل رسید تا خیالش برای نیمه دوم تا حد بالایی راحت باشد. در نیمه دوم پریرا یکی از گل های خورده را پاسخ داد تا این دیدار با برتری 3 بر یک آرسنال به پایان برسد.

همچنین لسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر جزیره با نتیجه 2-1 سوانزی را از پیش رو برداشت. این اولین برد مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود که با گل های جیمی واردی و وس مورگان به دست آمد.

در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:
ساوتهمپتون یک – ساندرلند یک
اورتون یک – استوک سیتی صفر
کریستال پالاس یک – بورنموث یک
پیش از این دیدارها نیز دیدار تاتنهام و ولیورپول برگزار شد که به تساوی یک بر یک به پایان رسید.