۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

اهدای 100 سکه به کیانوش رستمی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: 100 سکه به کیانوش رستمی، قهرمان وزنه برداری المپیک ریو اهدا می‌شود.
کد خبر : ۳۱۹۷۳۳
صراط: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: 100 سکه به کیانوش رستمی، قهرمان وزنه برداری المپیک ریو اهدا می‌شود.

به گزارش فارس از کرمانشاه، مجتبی جوهری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 100 سکه طلای تمام بهارت آزادی به کیانوش رستمی، قهرمان ارزنده وزنه برداری المپیک و رکورددار جهان اهدا می‌شود، اظهار داشت: این اقدام برای نشان دادن قدرشناسی و تقدیر از زحمات این ورزشکار ارزنده است.

وی با اشاره به اینکه اقدام کیانوش رستمی، قهرمان کرمانشاهی وزنه‌برداری ایران و جهان برای تمام ملت ایران شادی آفرید و موجب شور و شعف وصف‌ناپذیری در دل مردم شد، گفت: قدردانی از زحمات چنین ورزشکاری حداقل کاری است که می‌توانیم انجام بدهیم و تمام مقدمات لازم برای استقبال از این ورزشکار پرتلاش و باغیرت صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عدم حضور کیانوش رستمی در مراسم استقبال رسمی را دلایل شخصی عنوان کرد و متذکر شد: وی پیش از این گفته است مایل به شرکت در مراسم استقبال رسمی در بازگشت به کرمانشاه نیست و تلاش‌های صورت گرفته در این راستا به نتیجه نرسید.

وی اهدای 100 سکه طلای تمام بهار آزادی به کیانوش رستمی را براساس تصمیم کمیته حمایت از قهرمانان ورزشی استانداری کرمانشاه اعلام کرد و ادامه داد: این جایزه در مراسمی مقرر شده که به این ورزشکار کرمانشاهی با حضور مسؤولان اهدا شود.

گفتنی است، کیانوش رستمی پس از بازگشت به کشور اعلام کرد بدون اعلام قبلی به کرمانشاه بازمی‌گردد و حاضر به شرکت در مراسم استقبال نیست و این موضوع را اعتراضی به مسؤولان کرمانشاه و آن‌چه که وی بی‌توجهی توصیف کرده بود، عنوان کرده بود.