۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
صفار هرندی:

تطهیر منافقان دهان را نجس می‌کند/ مگر از مال پدرتان‌‌ یارانه می‌دهید؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسؤولان باید هرچه سریع‌تر در برابر تحرکات منافقانه عده‌ای در راستای نشر فایل صوتی آقای منتظری مبنی بر حمایت از منافقان و زیر سؤال بردن اقدامات امام(ره)، اعلام موضع کنند.
کد خبر : ۳۱۹۷۳۴
صراط: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسؤولان باید هرچه سریع‌تر در برابر تحرکات منافقانه عده‌ای در راستای نشر فایل صوتی آقای منتظری مبنی بر حمایت از منافقان و زیر سؤال بردن اقدامات امام(ره)، اعلام موضع کنند.

به گزارش فارس از قم، محمدحسین صفار هرندی ظهر امروز در همایش قشر بسیج کارمندان که به مناسبت هفته دولت و با حضور 700 کارمند بسیجی استان قم، در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهید رجایی و شهید باهنر دو الگوی نمونه خدمت‌ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: شهادت شهید رجایی و شهید باهنر به دست منافقان، فرصت بیشتر برای تثبیت و نهادینه کردن ارزش‌هایی که آن شهیدان والا مقام به آن پایبند بودند را از آنان گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: 17 هزار ترور توسط جریان نفاق در کشور صورت گرفته است که این خباثت را هیچ‌ کس با هیچ‌ چیز نمی‌تواند تطهیر کند و کسی که برای تطهیر منفاقان لب بگشاید تنها دهان خودش را نجس می‌کند و نمی‌تواند تنفر مردم به منافقین را کم کند.

صفار هرندی عنوان کرد: برای برخورد با منافقین باید همانند برخورد پیامبر(ص) با یهودیان بنی‌قریظه  و همانند برخورد امام علی(ع) با خوارج، سخت و محکم عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در هفتم تیر ماه، 72 نفر در آتش کینه منافقین به شهادت رسیدند، افزود: حالا عده‌ای می‌خواهند برای حمایت از منافقین معرکه‌گیری و روضه‌خوانی کنند و ذهن مردم ما را مشغول سازند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: عده‌ای بر این خیال باطل‌ هستند که چون زمان گذشته است و نسلی روی کار آمده است که از نزدیک جنایات منافقین را مشاهده نکرده است، می‌توانند با سناریوهای مختلف، پرونده کثیف منافقین را پاک کنند ولی بدانند که هرگز موفق نخواهند شد و مردم روز به روز از منافقین تنفر بیشتری خواهند یافت.

صفار هرندی خطاب جوانان گفت: نسل جوان بداند که منافقین نسخه قدیمی داعش بودند یعنی همین‌گونه که داعش سر کودکان را می‌برد، منافقین نیز نوجوانان انقلابی را آنقدر شکنجه می‌دادند تا زیر شکنجه جان دهند، یکی از اعضای منافقین مدت‌های بعد به این جرم اعتراف کرد که به همراه چند تن دیگر از منافقین، سه تن از نوجوانان انقلابی را ربوده بودند، در حالیکه آن‌ها زنده بودند پوست سرشان را می‌کندند و جای پوست کنده شده را می‌سوزاندند و بر آن فلفل می‌پاشیدند تا بالاخره این نوجوانان زیر این شکنجه‌ها جان دادند.

وی عنوان کرد: جریان فساد منتسب به منافقان، با انتشار فایل صوتی آقای منتظری، حرکتی را در راستای انتقام‌گیری از امام(ره) به راه انداختند که این حرکت نه تنها چیزی از ارزش حرکت‌های امام(ره) و انقلاب کم نکرد بلکه بر تنفر مردم نسبت به منافقان افزود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پس از اقدام عده‌ای در راستای نشر فایل صوتی آقای منتظری با هدف انتقام‌گیری از امام(ره)، برخی از افراد که باید مواضع خود را علنی اعلام می‌کردند دیر موضع خود را اعلام کردند،‌ افزود: پس از این حرکت منافقانه، چرا عده‌ای هنوز برای دفاع از حقانیت حرکت امام(ره) موضع نگرفته‌اند؟! مسؤولان باید هرچه سریع‌تر در برابر تحرکات منافقانه عده‌ای در راستای نشر فایل صوتی آقای منتظری مبنی بر حمایت از منافقان و زیر سؤال بردن اقدامات امام(ره)، اعلام موضع کنند.

صفار هرندی اضافه کرد: در زندگانی شهید رجایی سه عنصر مهم در راه رسیدن او به کمال وجود داشت که شامل اعتقاد قلبی به اسلام، مردم‌گرا بودن و ایستادگی در برابر زور‌گویان و قلدران بود.

وی ادامه داد: اعتقاد قلبی و عملی به اسلام و مردم‌گرا بودن، مسؤولان را از اینکه بخواهند هرگونه مایلند برای خود حقوق بتراشند باز می‌دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: یارانه فقط باید به قشر نیازمند پرداخت شود و نباید به آن‌ها که از دریافت یارانه بی‌نیاز‌ هستند یارانه تعلق گیرد.

صفار هرندی افزود: در پاسخ به برخی از مسؤولان که گفته‌اند هنگام واریز یارانه به حساب مردم عزا می‌گیریم،‌ باید گفت مگر دارید از اموال خود یا از اموال پدری‌‌ خود به مردم یارانه می‌دهید؟ ‌این اموال متعلق به خود مردم است.

وی خطاب به مسؤولان گفت: مسؤولیت‌هایی که به شما داده می‌شود همانند امانتی هستند که به گردن شما آویخته‌  می‌شود، در مدت مسؤولیت خود سعی کنید در راستای خدمت بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنید و هرگز به فکر این نباشید که در فرصتی که برایتان ایجاد شده است بیت‌المال را چپاول کنید و  از اموال مردم برای خود ذخیره کنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: منافقین منفورترین افراد در تاریخ ایران هستند و به هیچ‌وجه نمی‌توان حیثیت از دست رفته آنان را بازگرداند.