۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

تکذیب تیراندازی در فرودگاه لس‌آنجلس

شاهدان ماجرا گزارش کردند که تعداد زیادی افسر پلیس به فرودگاه لس‌آنجلس آمدند و بخش‌هایی از فرودگاه به واسطه شنیده شدن صدای تیراندازی تخلیه شد.
کد خبر : ۳۱۹۸۴۶
صراط: علیرغم گزارشهای اولیه مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس، مأموران پلیس اعلام کردند که هیچ‌گونه تیراندازی و انفجاری رخ نداده است.

به گزارش فارس، صبح امروز برخی رسانه‌های غربی گزارش کردند که صدای تیراندازی در برخی از ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس شنیده شده است.

این حادثه لحظاتی قبل از ساعت 21:00 یکشنبه به وقت محلی زمانی آغاز شد که مأموران پلیس تماس‌های تلفنی در خصوص شنیده شدن صدای تیراندازی در ترمینال 4 و ترمینال 8 فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس دریافت کردند.

مسئولان فرودگاه اعلام کردند که بخشی از فرودگاه فرودگاه پر رفت و آمد فرودگاه لس‌آنجلس به دنبال گزارشات تأیید نشده از تیراندازی تعطیل شده است.

شاهدان ماجرا گزارش کردند که تعداد زیادی افسر پلیس به فرودگاه لس‌آنجلس آمدند و بخش‌هایی از فرودگاه به واسطه شنیده شدن صدای تیراندازی تخلیه شد.

طبق این گزارش، هنوز تلفات احتمالی این حادثه نامشخص است و وضعیت عامل مسلح این حادثه نیز نامعلوم است و جزئیاتی درباره آن منتشر نشده است.

جدیدترین اخبار مأموران پلیس آمریکا اعلام کردند که گزارش تیراندازی در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس ظاهراً سروصداهای بلند بوده است و گلوله‌ای شلیک نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی منجر می‌شود که در این حوادث تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره این کشور نیز حاضر نیست قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور به تصویب درآورد.
برچسب ها: صراط لس آنجلس