۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

جزییاتی از مقر مسعود رجوی در آلبانی

منافقین مقری به نام مقر"مژگان" در کنار مقر تیرانا را تشکیل داده‌اند، که قرار است سران این گروهک با تدابیر شدید امنیتی در آن مستقر شوند.
کد خبر : ۳۱۹۸۸۲
صراط: در پی افشای جزئیاتی درخصوص مقر جدید سرکردۀ منافقین، کارشناسان هشدار دادند پیامدهای حمایت از این گروهک تروریستی می‌تواند همان حوادثی را برای اروپایی‌ها رقم بزند که در حمایت از جریان‌های تکفیری و تقویت آنها بر سرشان آمده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، اعضای گروهک تروریستی منافقین تا چند روز دیگر از خاک عراق بصورت کامل اخراج می‌شوند و با هماهنگی آمریکایی ها در کشور آلبانی مستقر می شوند.
 
گمانه زنی‌ها حاکی از این است که مسعود رجوی، سرکرده این فرقه تروریستی با انتقال کامل منافقین به آلبانی، به عناصر خود ملحق شده و تحرکات اخیر منافقین در تشکیل یک مقر در کنار مقر تیرانا (مقر مرکز اعضا در آلبانی) به این مسئله صحه می گذارد.
 
گفتنی است منافقین مقری به نام مقر"مژگان" در کنار مقر تیرانا را تشکیل داده‌اند، که قرار است سران این گروهک با تدابیر شدید امنیتی در آن مستقر شوند.
 
کارشناسان هشدار داده اند که  ورود سازمانی و ساختاری منافقین به یک کشور اروپایی می تواند در آینده نه‌چندان دور زمینه ساز اقدامات جدی تروریستی در این کشورها شود زیرا به جرئت می توان اذعان کرد، پیامدهای حمایت از منافقین می تواند همان حوادثی را برای اروپایی ها رقم بزند که در حمایت از جریان های تکفیری و تقویت آنها بر سرشان آمد.
 
حداقل اتفاقی که با ورود ساختاری منافقین به آلبانی اتفاق می‌افتد، نشر گسترده نگرانی در بین مردم این کشور و سایر کشورهای اروپایی و ایجاد شکاف بین آن‌ها است، چرا که اروپایی‌ها با دستان خودشان دست به ایجاد یک فرقه تروریستی در خاک خودشان زده‌اند.