۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

تقدیر امیر اسماعیلی از وزارت اطلاعات برای ورود به موضوع S300

امیر اسماعیلی همچنین از سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات که برای ورود s300 به ایران زحمات زیادی کشیدند تشکر کرد.
کد خبر : ۳۱۹۸۸۶
صراط: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: s300 با مکمل قدرتمند و کاملا ایرانی خود با نام باور 373 آن چیزی است که ما می‌خواهیم و بزودی این دو سامانه در محل ویژه خود مستقر و عملیاتی می شود.

به گزارش فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: سامانه پدافندی، موشکی و راداری باور 373، مکملی قدرتمند و کاملا بومی برای سامانه پدافندی S300 است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: هنوز محل استقرار سامانه پدافندی S300 مشخص نیست، s300 با مکمل قدرتمند و کاملا ایرانی خود با نام باور 373 آن چیزی است که ما می‌خواهیم و بزودی این دو سامانه در محل ویژه خود مستقر و عملیاتی می شود.
اسماعیلی تاکید کرد: s300 و باور 373 برای دشمن بسیار مهلک خواهد بود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت:‌ ورود s300 به ایران از خود سامانه پدافندی بسیار مهمتر بود چرا که ایران از میان همه دشمنی ها، تهدیدها و تحریم ها توانست حق خود را بگیرد.
وی ادامه داد: دانشمندان کشور ما هم اکنون بر لبه تکنولوژی جهان حرکت می کنند و تاکنون نیز ما بدون s300 و با سامانه های کاملا ایرانی مانند مرصاد، شلمچه، پیامبر اعظم و سامانه های دیگر بومی توانستیم آسمان خود را میان همه تهدیدها امن‌ترین آسمان غرب آسیا کنیم.
اسماعیلی گفت: سامانه های پدافندی تلاش 2 و 3 نیز در راه است و ایران دیگر نیازی به s400 ندارد.
وی همچنین از سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات که برای ورود s300 به ایران زحمات زیادی کشیدند تشکر کرد.