۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

«شاهپور قداره‌کش» به دام افتاد +عکس

حدود ۱۳ سال است که معتاد به الکل هستم و ماده مخدر شیشه نیز می‌کشم، شبی که دستگیر شدم با دوستم مشروب مصرف کرده و مست بودیم، در زعفرانیه خودروی پرشیا را برای رفتن به سمت مجیدیه دربست گرفتیم که ...
کد خبر : ۳۱۹۹۱۵
صراط: حدود ۱۳ سال است که معتاد به الکل هستم و ماده مخدر شیشه نیز می‌کشم، شبی که دستگیر شدم با دوستم مشروب مصرف کرده و مست بودیم، در زعفرانیه خودروی پرشیا را برای رفتن به سمت مجیدیه دربست گرفتیم که ...

به گزارش تسنیم؛ دی ماه سال گذشته مرد سی و پنج ساله‌ای به نام شاهپور پس از زورگیری و ضرب و شتم مرد میانسالی در حالیکه 50 گرم ماده مخدر شیشه به همراه داشت، توسط مأموران انتظامی بازداشت شد.

«شاهپور قداره‌کش» به دام افتاد +عکس

وی پس از بازداشت به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و به علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم این دادسرا گفت: حدود 13 سال است که معتاد به الکل هستم و ماده مخدر شیشه نیز می‌کشم؛ شبی که دستگیر شدم با دوستم مشروب مصرف کرده و مست بودیم، در زعفرانیه خودروی پرشیا را برای رفتن به سمت مجیدیه دربست گرفتیم، راننده پرشیا که مرد میانسالی بود در اواسط راه، مسیرش را عوض کرد و ظاهراً قصد داشت ما را به پلیس تحویل دهد، من و دوستم نیز پس از این اقدام او، وی را به باد کتک گرفتیم و به قصد کشت او را زدیم و پس از اینکه خودرویش را به دیوار کوبیدیم، توانستیم فرار کنیم، دقایقی بعد، پس از پیاده شدن از خودرو توسط مأموران بازداشت شدیم.

پس از دستگیری شاهپور، وی با صدور قرار وثیقه 500 میلیون تومانی بازداشت و با گذاشتن وثیقه، آزاد شد.

پس از آزادی شاهپور مشخص شد وی در چندین فقره سرقت و زورگیری از شهروندان شرکت داشته و در یکی از زورگیری‌ها در یکی از پارکهای پایتخت اقدام به تهدید شهروندان، قداره‌کشی و سرقت تلفن‌های همراه آنها کرده است.

همچنین شاهپور پس از آزادی در کار خرید و فروش مواد مخدر و مواد روانگردان شروع به فعالیت کرده است؛ با به دست آمدن این اطلاعات، تلاش مأموران برای بازداشت مجدد شاهپور آغاز شد اما آنها متوجه شدند شاهپور به اصفهان رفته و پس از آن در یک کمپ ترک اعتیاد در کرج مخفی شده است.

سرانجام چند روز قبل، شاهپور در مخفیگاهش دستگیر و پیش از ظهر امروز به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و بازپرس پرونده شاهپور به اتهام سرقتهای جدید و مصرف مواد روانگردان برای وی بازداشت موقت صادر کرد.