۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

تصادف شدید در جاده چالوس

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: تصادف شدید در جاده چالوس موجب شد که برای دومین بار در این هفته از بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان استفاده شود.
کد خبر : ۳۱۹۹۲۵
صراط: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: تصادف شدید در جاده چالوس موجب شد که برای دومین بار در این هفته از بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان استفاده شود.

مهرداد بابایی دقایقی قبل در تماس با دفتر خبرگزاری فارس اظهار داشت: حدود ساعت 13 و 30 دقیقه امروز یک دستگاه خودرو ال نود با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده چالوس تصادف شدید داشتند.

وی افزود: این حادثه در محدوده امام چشمه در جاده چالوس رخ داد و بر اثر آن راکب موتورسیکلت به شدت آسیب دید.

رئیس اورژانس استان البرز تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه فوق و با توجه به شدت حادثه و ضرورت تسریع در اعزام مصدوم به بیمارستان، به بالگرد اورژانس دستور داده شد که برای این انتقال عملیات را آغاز کند.

بابایی گفت: اگر از امکان بالگرد سود نمی‌بردیم، در این حادثه که مصدوم آسیب جدید و شدید در ناحیه سر و گردن متحمل شده بود، در همان محل حادثه و بر اثر تاخیر در امدادرسانی جان می‌باخت.

وی در پایان گفت: مصدوم حادثه تصادف ظهر امروز به یکی از بیمارستان‌های شهرستان کرج منتقل شده است.

لازم به توضیح است، طی یک هفته اخیر، این برای دومین بار است که از بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان حادثه تصادف در استان البرز استفاده می‌شود.