۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

دیدار وزیر با شهید زنده لرستانی +عکس

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری با شهید زنده لرستان و خانواده وی دیدار کرد.
کد خبر : ۳۱۹۹۹۴
صراط: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری با شهید زنده لرستان و خانواده وی دیدار کرد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری عصر امروز با شهید زنده لرستان و خانواده وی دیدار کرد؛ پورمحمدی در این دیدار از ایثار و فداکاری همسر سید نور خدا موسوی شهید زنده لرستانی تشکر و تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری صبح روز گذشته پس از استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان بروجرد شده و پس از آن به گلزار شهدای این شهرستان رفت و در گلزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر دادگستری در سفر چند ساعته خود به شهرستان بروجرد باغ خانواده دیده‌ور را افتتاح کرده و در مراسم رونمایی از چند داروی انحصاری در شرکت داروسازی اکسید شرکت کرد؛ افتتاح چند واحد مسکن مهر این شهرستان و بازدید از چند پروژه از دیگر برنامه های سفر روز گذشته وزیر دادگستری در شهرستان بروجرد بود.

بازدید از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد و شرکت در جلسه شورای اداری استان در شهرستان خرم آباد، دیدار با خانواده شهدا، حضور در برنامه شبکه استانی لرستان دیگر برنامه های روز گذشته وزیر دادگستری در استان لرستان بود که به پایان رسید.

وزیر دادگستری در دومین روز سفر خود به استان لرستان صبح امروز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد و 14 بخش  درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان واقع در بیمارستان شهید رحیمی را افتتاح کرد  و سپس در مراسم بزرگداشت شهدای 8 شهریور حضور و به ایراد سخنرانی پرداخت.

حضور در جلسه شورای عالی قضایی لرستان و نشست با قضات و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان دیگر برنامه های سفر دو روزه وزیر دادگستری به استان لرستان بود.

دیدار وزیر با شهید زنده لرستانی +عکس

دیدار وزیر با شهید زنده لرستانی +عکس

دیدار وزیر با شهید زنده لرستانی +عکس