۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

مرگ یک کودک در اثر سقوط خودرو به کانال +عکس

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: واژگونی خودرو و سقوط آن به کانال آبیاری در دزفول، کشته شدن یک کودک چهار ساله را در پی داشت.
کد خبر : ۳۲۰۰۱۳
صراط: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: واژگونی خودرو و سقوط آن به کانال آبیاری در دزفول، کشته شدن یک کودک چهار ساله را در پی داشت.

عبدالحسین معظم فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در ساعت ۱۴ و ۲۲ دقیقه امروز دوشنبه طی تماسی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی دزفول، خبر واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سقوط آن در کانال آبیاری اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بلافاصله از سوی ستاد فرماندهی عملیات، اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره یک (مرکزی) به محل حادثه واقع در پشت شهرک انجیرک اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول عنوان کرد: در این حادثه جوانی حدود ۲۰ ساله ساکن شهرک انجیرک به همراه برادرزاده چهار ساله خود در حین رانندگی دچار حادثه شده که منجر به واژگونی خودرو و سقوط در کانال کشاورزی می شود.

معظم فر اضافه کرد: در این حادثه راننده جان سالم به در برد ولی کودک چهار ساله در آب کانال غرق شد.

وی در پایان گفت: آتش نشانان به محض رسیدن در محل، ضمن اتخاذ تدابیر لازم در خصوص ایمن ‌سازی و تثبیت خودرو اقدام به غواصی برای پیدا کردن جسد کودک کردند که پس از یک ساعت و نیم تلاش بی وقفه و به کمک اهالی منطقه سرانجام جسد وی درون کانال کشف و بیرون آورده شد، پس از آن اقدام به بیرون آوردن خودرو توسط جرثقیل سازمان کردند.

مرگ کودک چهارساله در اثر سقوط خودرو به کانال+عکس