۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

واکنش قاضی‌پور به حواشی برخوردش با یک خبرنگار/ شوخی بود!

کد خبر : ۳۲۰۰۵۳
صراط: نماینده مردم ارومیه در مجلس بر احترام خاص خود به اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت:‌روز یکشنبه یکی از خبرنگاران با سماجت سؤال بد می‌کرد که موجب شد با شوخی واکنش نشان دهم تا به سرعت بتوانم به ملاقات مردمی برسم.

به گزارش فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 شهریور) در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: در مورد موضوع ناخوشایندی که روز یکشنبه بین من و یکی از اصحاب رسانه به وجود آمد این توضیح ضروری است که من به واسطه پیگیری مستمر مسائل و مشکلات مردم از صحن علنی به دیدار مردمی در دفترم با سرعت راهی بودم.

وی افزود: خبرنگاران محترم در بین راه پرسش کردند و من جواب دادم. ولی یکی از خبرنگاران عزیز با سماجت سؤال بد می‌کرد که واکنشی همراه با شوخی از طرف من بروز کرد.

قاضی‌پور گفت: از آنجایی که می‌خواستم سریع به ملاقات مردمی برسم مثل تراکتور از هر چه سر راهم بود رد می‌شدم که ناخوشایند بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر احترام خاص خود بر اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: بیمه، مسکن، وام خبرنگاران را شدیدا پیگیری کرده و مدافع گردش آزاد اطلاعات و تلاش خبرنگاران در این عرصه بوده و خواهم بود و از دوستان مجلس که کمال لطف و تشکر را به من داشتند، ممنون خواهم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان نائب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در توضیحی گفت: اتفاقی که افتاده خوشایند نبوده و طبیعتا هم نماینده محترم باید حق و حقوق و شئونش رعایت شود و هم خبرنگاران.
برچسب ها: صراط قاضی پور
نظرات بینندگان
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
۷
۳
خجالت بکش وبا آبروی نمایندگان و مردم باغیرت و فهیم آذربایجان بازی نکن
نكته بين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
۴
۲
اگه .... نگي چي بايد بگي ؟!!!!!!! البته تقصير تو نيس كه ...... و نميتوني انتقاد بپذيري كه هيچ سوال هم نميشه از شما اصولگراها كرد چون منطق نداريد . البته تقصير اون رئيس تون هست كه .... رو يادتون داد . ميدوني كه كي ميگم همون كه هاله نور دور سرش بود و خيلي از اونايي كه تفكر ...... داشتن تاييدش كردن . آوردنش و كشور رو به لجن كشيدن و الان هم از ..... اصيل وطني هستن كه حتي موسيقي رو هم برنميتابند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
۲
۱
اگه یه لیست امیدی این کار را کرده بود که الان تو زندان بود
با مشت میزنی مردم را و میگی شوخی بود؟