۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
بروجردی:

تروریست‌های بازداشت شده اطلاعاتی خوبی از نقش حمایتی ریاض به ما داده‌اند

کد خبر : ۳۲۰۰۶۶
صراط: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد ریاض همه امکانات خود را برای هدف قرار دادن ایران به کار گرفته است و تروریست‌هایی که در ایران بازداشت شده اند اطلاعاتی خوبی در این باره داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علاء‌الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در گفت‌وگو با وبگاه خبری «العهد» لبنان اعلام کرد آل‌سعود تمامی امکانات در منطقه و جهان را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته و در همین راستا از گروه‌های تروریستی برای هدف قرار دادن ملت ایران حمایت مالی می‌کند.

بروجردی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت گروه‌های تروریستی در ایران که اطلاعات عربستان از آنها حمایت می‌کرده، گفت: گروه‌های تروریستی که اخیرا بازداشت شدند اطلاعات خوبی درباره نقش عربستان و حمایت‌های ان کشور از گروه‌های مذکور داده‌اند.

وی درباره مرحله جدید همکاری ایرانی-روسی در مقابله با تروریسم گفت: اتاق عملیات مشترک میان ایران، روسیه، سوریه و عراق در دمشق و بغداد وجود دارد اما زمانی که می‌بینیم به برداشتن گام‌های بیشتر برای هدف قرار دادن تروریست‌ها نیاز است اقدام به انجام برخی تدابیر مانند سوخت‌گیری هواپیماهای روسیه در پایگاه نوژه همدان می‌کنیم، ایران این تصمیم را بر اساس منفعت و مصلحت ملی و نیز حمایت از جبهه مقاومت انجام داد.

بروجردی درباره عملیات نظامی در حلب نیز اعلام کرد: امروز پس از گذشت 5 سال و در نتیجه ایستادگی در برابر سیاست‌های آمریکا شاهد افزایش قدرت جبهه مقاومت و آغاز فروپاشی داعش و تروریست‌ها در عراق و سوریه هستیم، قدرت دولت سوریه و متحدانش علیه تروریست‌ها و حامیانش رو به افزایش است.

بروجردی درباره ائتلاف احتمالی ایرانی-روسی-ترکی پیش‌بینی کرد این ائتلاف تاثیراتی در بلند مدت داشته باشد.
برچسب ها: صراط بروجردی