۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

راستگو: اموال 31 عضو شورا بررسی شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت که دستگاه قضا رسیدگی به اموال 31 عضو شورای شهر را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر : ۳۲۰۰۸۳
صراط: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت که دستگاه قضا رسیدگی به اموال 31 عضو شورای شهر را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش فارس، رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر گفت: از دستگاه قضا تقاضا دارم  رسیدگی به اموال 31 عضو شورا را از پیش از عضویت در شورا تاکنون در دستور کار خود قرار دهد.

الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا و پس از پایان انتخابات هیأت رئیسه اظهار داشت: امیدوارم در یک سال باقی مانده شورا همکاری، هم‌افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم مهمترین موضوع در دستور کار اعضا باشد.

وی در ادامه به انتشار اخبار حاشیه‌ای و کذب در خصوص واگذاری املاک نجومی به برخی از اعضای شورا اشاره کرد و افزود: مطالب منتشر شده توسط برخی افراد در چند روز اخیر بازی کردن با احساسات مردم با ارائه اطلاعات غلط بود که با تمسک به استفاده ناموزون، غیر اخلاقی، سیاسی کاری و عوام‌فریبانه از فضای مجازی توسط چند فرد فریب خورده و نادان صورت گرفت به گونه ای که می توان ادعا کرد یک عده کاسب و مساله دار و مزدور این شیوه را درپیش گرفتند.

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: از دستگاه محترم قضا تقاضای رسیدگی به اینگونه رفتارهای غیراخلاقی، عوام‌فریبانه و ناشی از بی‌تقوایی را داشته چرا که تداوم اینگونه رفتارها که بخشی از آن را در آستانه انتخابات هیأت رئیسه شورا ی شهر شاهد بودیم اثرات سویی را قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال خواهد داشت.

راستگو تقاضای دیگر خود را در خصوص رسیدگی به اموال و دارایی‌های 31 عضو شورای شهر از پیش از ورود به شورا تا کنون عنوان کرد و گفت: مطمئنم این رسیدگی و اطلاع رسانی به مردم نشان خواهد داد که چه کسانی غارتگر اموال بیت‌المال بوده و به دنبال چه منافعی هستند.

وی اینگونه بی‌اخلاقی‌ها در شورا را جای بسی تأسف دانست و افزود: متأسفانه این سیاسی کاریها امروز جایگزین رفع مشکلات مردم شده و لزوم چاره‌جویی برای آن ضروری است.

رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید دوباره بر اینکه امیدوارم در سال پایانی شورا همکاری،هم افزایی و هماهنگی برای رفع مشکلات مورد توجه قرار گیرد نه بیان مسائل و موضوعات حاشیه ای افزود: متاسفانه برخی از اقدامات انجام گرفته دراین دور از بازخورد مناسبی برای نظام برخوردار نبود.

راستگو خاطر نشان کرد: از افرادی که برای کمک به آن ور آب نادانسته و فریب خورده اقداماتی را به انجام رساندند می‌خواهم بنشیند و کمی تأمل کنند و به فکر مردم بودن را جایگزین تفکر سیاسی و مغرضانه خود قرار دهند.