۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

نظرسنجی‌فیفا درباره دیدار ایران‌وقطر+عکس

کاربران ایرانی با مراجعه به حساب کاربری «توئیتر» کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکست تیم ملی به قطر در نظرسنجی را به برد تغییر دادند.
کد خبر : ۳۲۰۱۲۲
صراط: کاربران ایرانی با مراجعه به حساب کاربری «توئیتر» کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکست تیم ملی به قطر در نظرسنجی را به برد تغییر دادند.

به گزارش تسنیم، صبح امروز (سه‌شنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» به آدرس «theafcdotcom@» نظرسنجی در خصوص نتیجه دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه راه‌اندازی کرد.

پس از گذشت یک ساعت از آغاز این نظرسنجی که از کاربران پرسیده شده «نتیجه دیدار ایران و قطر چه خواهد شد؟» از بین 179 شرکت‌کننده، گزینه پیروزی قطر 46 درصد، برد ایران 39 درصد و تساوی 15 درصد رأی آورده‌ بود.

در حالی که هفت ساعت از این نظرسنجی می‌گذرد، کاربران ایرانی حاضر در فضای مجازی با رجوع به حساب کاربری رسمی AFC  در «توئیتر» پشت تیم ملی را خالی نکردند و نتیجه این نظرسنجی را به سود مردان کارلوس کی‌روش تغییر دادند.

در حالی که تا پایان این نظرسنجی 16 ساعت وقت باقی مانده، 1349 کاربر در آن شرکت کرده‌اند که گزینه «برد ایران» 70 درصد آرا، گزینه «برد قطر» 23 درصد آرا و گزینه «تساوی» 7 درصد آرا را به خود اختصاص داده‌‎اند.

تیم ملی کشورمان از ساعت 21 پنجشنبه شب هفته جاری در اولین بازی خود در چارچوب مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای قطر است.

نظرسنجی فیفا درباره دیدار ایران و قطر+عکس