۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

مرد کینه ای برادرش را با چاقو کشت

مرد میانسالی که در اثر ضربه چاقوی برادر خود در ناحیه گردن زخمی شده بود, دقایقی پیش از رسیدن عوامل اورژانس بیمارستان ضیاییان جان خود را از دست داد.
کد خبر : ۳۲۰۱۲۶
صراط: مرد میانسالی که در اثر ضربه چاقوی برادر خود در ناحیه گردن زخمی شده بود, دقایقی پیش از رسیدن عوامل اورژانس بیمارستان ضیاییان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز خبر قتل مرد میانسالی در خیابان سپیده جنوبی شهرک ولیعصر از سوی مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر به بازپرس کشیک پایتخت اعلام شد. بلافاصله پس از این اتفاق بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم و تشخیص هویت در صحنه وقوع جرم حاضر شدند.

مرد جوانی که شاهد صحنه قتل مرد ۵۲ ساله در کوچه بود در اظهاراتش به افسر بازجو گفت: زمان وقوع قتل مرد جوانی با چاقو مقتول را از ناحیه گردن مورد هدف قرار داد و گریخت. صبح بود که قصد رفتن به سرکارم را داشتم. مرد همسایه پس از اینکه در پارکینگ را باز کرد سوار ماشین و آن را از پارکینگ خارج کرد و دوباره پیاده شد تا در پارکینگ را ببندد که یکدفعه ضارب حمله کرد و چاقو را در گردن مقتول فرو کرد و سریعا از محل دور شد.

مرد همسایه نیز در حالی که خون از گردنش فواره میزد بعد از طی کردن دو سه متر به سمت برادرش، روی زمین افتاد.

همسر این مرد زمانی که در برابر بازپرس قرار گرفت اعلام کرد به هیچ کس شک ندارد و این مرد بسیار آرام بود. با این حال پس از بررسی دوربین های مدار بسته موجود در محل مشخص شد ضارب برادر مقتول با هویت اسد بوده است.

تحقیقات در این زمینه بزودی به جریان افتاد و مشخص شد برادر او پس از ارتکاب این جنایت از تهران به شهرستان گریخته است. جسد مقتول به دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی متهم این پرونده ادامه دارد.
برچسب ها: چاقو قتل برادر صراط