۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

انتقاد قلعه‌نویی از اردوی اخیر تیم ملی

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که شاگردان کارلوس کی‌روش در بازی پنجشنبه شب نباید قطر را دست‌کم بگیرند.
کد خبر : ۳۲۰۱۲۷
صراط: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که شاگردان کارلوس کی‌روش در بازی پنجشنبه شب نباید قطر را دست‌کم بگیرند.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اولین بازی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل قطر گفت: من یک سال در قطر فوتبال بازی کردم. آنها نسبت به سال‌های گذشته در فوتبال پیشرفت کرده‌اند و اعتقاد دارم که تیم ملی ایران به هیچ عنوان نباید قطر را دست‌کم بگیرد. قطر بازیکنان چندملیتی در اختیار دارد و حتی بازیکنان بومی این تیم هم کیفیت خوبی دارند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: امیدوارم در این مسابقه با حضور پررنگ هواداران تیم ملی و استفاده از شرایط میزبانی، سه امتیاز را بگیریم. پیروزی در شروع مسابقات می‌تواند یک امتیاز بسیار مثبت برای ایران باشد و امیدوارم که تیم ملی گام اول را محکم بردارد.

قلعه‌نویی با اشاره به اردوی طولانی مدت تیم ملی خاطر نشان کرد: مطمئناً هر مربی براساس تفکرات خودش در این زمینه تصمیم می‌گیرد. ما باید به ایده‌های کادر فنی تیم ملی احترام بگذاریم، ولی نظر شخصی من این است که قرار گرفتن در شرایط بازی از اردو و تمرین بهتر است. ما می‌توانستیم به‌جای این اردوی طولانی سه بازی تدارکاتی خوب انجام دهیم و تحت‌ِفشار قرار بگیریم، ولی باز هم تأکید می‌کنم که مهم‌تر از همه چیز، تصمیم کادر فنی تیم ملی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خاتمه در مورد دیدار دوستانه تیمش مقابل ماشین‌سازی تصریح کرد: به‌هر حال در تعطیلی مسابقات باید بازی‌های دوستانه انجام دهیم تا در شرایط بازی قرار بگیریم. ماشین‌سازی تیم خوبی است که فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشت، ما هم شرایط خوبی داشتیم و چند فرصت را از دست دادیم.