۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

حادثه در حواشی دربی گیلان +تصاویر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه تعدادی اتوبوس برای این دیدار در اختیار هواداران فوتبال گیلان قرار گرفت گفت: ۸ دستگاه اتوبوس و یک راننده در پی سنگ‌پراکنی تماشاگرنماها پس از پایان بازی آسیب دیدند.
کد خبر : ۳۲۰۱۹۵
صراط: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه تعدادی اتوبوس برای این دیدار در اختیار هواداران فوتبال گیلان قرار گرفت گفت: ۸ دستگاه اتوبوس و یک راننده در پی سنگ‌پراکنی تماشاگرنماها پس از پایان بازی آسیب دیدند.

مرتضی شریفی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد خسارت‌های وارد شده به خودروهای شرکت اتوبوسرانی رشت، اظهار داشت: برای رفاه حال تماشاگران گیلانی، اتوبوس‌هایی برای بازی ملوان و سپیدرود در نظر گرفته شد اما در هنگام بازگشت از انزلی این اتوبوس‌ها دچار خسارت شدند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی رشت با تاکید بر ابعاد گسترده خسارت‌های وارد شده به اتوبوس‌ها در مورد تعداد اتوبوس‌های خسارت دیده گفت: 10 اتوبوس برای این دیدار در اختیار هواداران فوتبال گیلان قرار گرفت اما 8 اتوبوس دچار خسارتی همچون شکستن شیشه، درب‌ها، بدنه و سقف  شدند و در حال حاضر این اتوبوس‌ها در پارکینگ سازمان متوقف هستند.

شریفی با اشاره به ابعاد گسترده خسارت وارده بر اتوبوس‌ها افزود: میزان خسارت وارده به شیشه‌ اتوبوس‌ها بسیار زیاد است و در حالی که حتی برای تأمین بودجه سوخت مصرفی اتوبوس ها در تنگنا هستیم باید هزینه‌های ناشی از خسارت به اتوبوس‌ها را نیز تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر رشت با بیان پیگیری خسارت‌های وارد شده به ناوگان حمل و نقل درباره جبران این خسارات توضیح داد: در حال پیگیری دریافت خسارت از طریق بخش حقوقی شهرداری رشت برای دریافت خسارات وارد شده به ناوگان اتوبوسرانی هستیم.

وی با اشاره به مشکلات ناوگان حمل و نقل شهری از لحاظ تعداد اتوبوس‌های قابل استفاده شهری در مورد آسیب‌های جانی وارد شده به رانندگان شرکت اتوبوسرانی در این حادثه گفت: متاسفانه یکی از رانندگان شرکت اتوبوسرانی دچار حادثه جانی شد و در حال حاضر به علت حادثه مذکور در مرخصی به سر می‌برد.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر رشت با اشاره به مشکلات پیش آمده برای شهروندان شهر رشت به واسطه خارج شدن اتوبوس‌های مذکور از چرخه خدمات درباره ابعاد اجتماعی این حوادث اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه ابعاد فردی ماجرا بر ابعاد جمعی ترجیح داده شد و باعث ایجاد این حادثه تلخ برای سازمان شد.