۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

دریادار فدوی: تمام آب‌های سرزمینی در تیررس سپاه است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تمام آب‌های ساحلی، سرزمینی و منطقه‌ای در تیررس ما است، گفت: دشمنان به اقتدار و صلابت ندسا اذعان دارند.
کد خبر : ۳۲۰۳۸۶
صراط: فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تمام آب‌های ساحلی، سرزمینی و منطقه‌ای در تیررس ما است، گفت: دشمنان به اقتدار و صلابت ندسا اذعان دارند.

به گزارش فارس، سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: توانمندی، اقتدار و صلابت نیروی دریایی سپاه مسأله‌ای نیست که خودمان آن را مطرح کنیم بلکه دشمنان به این موضوع اذعان دارند و به طور مرتب اتفاقاتی می‌افتد که مکرراً به این موضوع اذعان می‌کنند.

وی افزود: این اقتدار و صلابت به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهدا به دست آمده و دشمنان به سیطره نیروی دریایی سپاه بر آب‌های خلیج فارس معترف هستند.

فرمانده نیروی دریای سپاه تصریح کرد: امنیت کامل در آب‌های سرزمینی و ساحلی ما حاکم است و تمام فعالیت‌ها به طور کامل رصد دقیق می‌شود.

فدوی متذکر شد: یک روال معمولی در دریا برقرار است و در 24 ساعت شبانه‌روز 97 فروند از شناورهای ما مشغول انجام مأموریت و حراست از آب‌ها هستند و دیگرانی که قاعدتاً نباید در خلیج فارس باشند و کشورهایی که هزاران کیلومتر با این منطقه فاصله دارند نباید به طور دائم اینجا حضور داشته باشند.

وی در پایان اضافه کرد: فرماندهان ناوهایی که برای نخستین بار در خلیج فارس حضور پیدا می‌کنند و با حضور مقتدرانه سپاه مواجه می‌شوند احساس نگرانی و ترس کرده و بعضاً این احساس ترس‌ها را منعکس می‌کنند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز