۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
پرویز هادی:

نیازمالی نداشتم درلیگ کشتی نمی‎گرفتم

آزادکار سنگین وزن تیم بیمه رازی لرستان، نیاز مالی را سبب کشتی گرفتن در لیگ عنوان کرد.
کد خبر : ۳۲۰۶۱۵
صراط: آزادکار سنگین وزن تیم بیمه رازی لرستان، نیاز مالی را سبب کشتی گرفتن در لیگ عنوان کرد.

 پرویز هادی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با بیان اینکه لیگ کنونی کشتی با لیگ برتر قبلی زمین تا آسمان فرق می‎کند، افزود: ابهت لیگ با این کشتی‎ها از بین رفته و حتی نمی‎شود اسمش را لیگ گذاشت و یک مسابقه دوره‎ای مثل قهرمانی کشور یا اُپن است.

وی ادامه داد: لیگ قبلی ذوق و شوق زیادی داشت و از همه لحاظ خیلی بهتر از این بود. زمان آن رقابت‎ها حدود دو ماه بود و هفته یا دو هفته‎ای یک‎بار کشتی می‎گرفتیم و کشتی‎گیر تمرینات را انجام می‌داد و در آن دو ماه آمادگی بدنی نسبی داشت ولی در این لیگ باید در یک روز چهار بار کشتی بگیری که فشار زیادی به بدن می‎آورد و باید آماده باشیم.

هادی تصریح کرد: در سال چند بار می‎توانیم با آمادگی کامل کشتی بگیریم؟ یک بار قهرمانی کشور، جام تختی، اُپن، چند مرحله لیگ، اگر در اردوهای تیم ملی باشیم و در رقابت‎های بین‎المللی شرکت کنیم باید کل سال در اوج آمادگی باشیم. به نظرم این‎جوری خوب نیست و امیدوارم روزی برسد که لیگ قبلی دوباره احیاء شود.

آزادکار تیم بیمه رازی لرستان تأکید کرد: بنده به پول احتیاج دارم که در این لیگ کشتی می‎گیرم و اگر نیاز مالی نداشتم این لیگی نیست که بخواهم در آن کشتی بگیرم.